Ægløsning efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2014

sulo

Nogen der har en ide om hvordan jeg måske kan udregne hvornår jeg evt kan få ÆL igen?

Jeg blødte on an off i næsten 2 mdr men sidste del konstant i 25 dage.

Sidste blødningsdag var d 25/11, men det går jo ikke at indsætte den 31/10 som første mens dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

sulo

11. december 2014

PB2013

Tror hvis du har blødt så længe så er dit bedste bud enten at sexe ofte indtil næste blødning (forhåbentlig udebleven), eller tage ægløsningstest.. Jeg ville nok teste ca 4-5 uger efter du er stoppet med at bløde.. Jeg havde en ma i januar og en sa i juli, og ved at jeg efter min sa havde ægløsning omkring 3+, da jeg nu er gravid.. Men jeg blødte begge gange kun 5-6 dage.. 

Ved ikk hvor meget hjælp det er til.. 

Anmeld

11. december 2014

sulo

PB2013 skriver:

Tror hvis du har blødt så længe så er dit bedste bud enten at sexe ofte indtil næste blødning (forhåbentlig udebleven), eller tage ægløsningstest.. Jeg ville nok teste ca 4-5 uger efter du er stoppet med at bløde.. Jeg havde en ma i januar og en sa i juli, og ved at jeg efter min sa havde ægløsning omkring 3+, da jeg nu er gravid.. Men jeg blødte begge gange kun 5-6 dage.. 

Ved ikk hvor meget hjælp det er til.. 

Lidt hjælp er bedre end ingen ting

Vil du teste for ÆL 4-5 uger efter blødnings stop eller G-test?

Vi har sexet jævnligt siden d.26/11, men har oplevet at "bløde" gammelt blod ud i dag.

Jeg havde en SA i oktober 2012, men der fik jeg en KA til sidst, jeg blødte 2 dage der efter og fik min mens 3 uger senere, blev gravid 4 mdr senere med vores søn, men synes det trækker noget i langdrag med at kroppen bliver klar igen denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.