M2 øjenvippe serum - nogen der har haft succes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2014

tullemortilsnart2

^ Kender i nogen eller har i selv prøvet M2's øjenvippe serum ? og virker det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

BinaMor

det virker. 2 i mine omgangskreds er begyndt efter at de så hvad der skete med mig(:

Anmeld

10. december 2014

BinaMor

jeg har faktisk en debat her og det er kun blevet bedre efter det.

https://www.baby.dk/debat/247858pi1/stil-shopping-skoenhed/hvad-sys-i-efter-brug-af-m2-lashes.aspx

holdte så pause i nogle uger men er begyndt igen

Anmeld

10. december 2014

tullemortilsnart2

okay for vil gerne have længere vipper, så valget står mellem M2 eller eyelash extensions.. 

M2 koster ca 1000 og eyelash extension 199.. har hørt at M2 tager nogle måneder for at virke, hvorimod man kan se effekten ved extensions med det sammen jo..  bum bum.. 

men hvor meget længere er dine vipper blevet, ca?? Og bliver de ved med at være lange, når man stopper med behandlingen. 

Anmeld

10. december 2014

aarhusmor

Ja det virker. Desværre har jeg efterfølgende mistet min tåreproduktion. Jeg ved ikke om det er direkte relateret, men det kom umiddebart efter brugen

Anmeld

10. december 2014

BinaMor

det virkede først efter 4 uger. nej når man stopper så bliver de langsomt kortere. og jeg bruger stadig marscara for at opfylde "mit behov"

Anmeld

10. december 2014

tullemortilsnart2

okay, ja så bliver det jo hurtigt en dyr fornøjelse.. tror jeg prøver extensions i stedet så

Anmeld

10. december 2014

asff

lottelabs skriver:

^ Kender i nogen eller har i selv prøvet M2's øjenvippe serum ? og virker det ??

Jeg har brugt det siden 16. oktober. Jeg synes, jeg kunne se forskel efter 2 uger, men nu er det gået lidt i stå.

Anmeld

3. januar 2015

Krydserfingre

Det hjælper men vl hellere anbefale Revita Lash serum - den er helt vildt ekstrem! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.