5 måneder - Græder meget - Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2014

emschen09

Hej,

Vi har en dejlig dreng på 5 måneder.

De sidste par dage har han været utilfreds i løbet af dagen. Han vågner om morgenen, får mad og så hygger og leger vi indtil formiddagsluren. Her er han begyndt "kun" at sove lidt over en halv time. Men når han så kommer op, er han utilfreds. Lige meget om han ligger på maven, ryggen, sidder ved mig osv. Det er som om at han ikke kan finde ro. 

Nogen der har prøvet noget lignende? 

Han fik sin vaccine i mandags, og det ser ikke ud til at der er nogen tænder på vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Clisolka

emschen09 skriver:

Hej,

De sidste par dage har han været utilfreds i løbet af dagen. Han vågner om morgenen, får mad og så hygger og leger vi indtil formiddagsluren. Her er han begyndt "kun" at sove lidt over en halv time. Men når han så kommer op, er han utilfreds. Lige meget om han ligger på maven, ryggen, sidder ved mig osv. Det er som om at han ikke kan finde ro. 

Han fik sin vaccine i mandags, og det ser ikke ud til at der er nogen tænder på vej.

Det første jeg tænker på, når du skriver det, det er om han evt. kunne have noget der sidder fast et sted? F.eks. vi voksne kan have hold i nakken osv. Ondt i maven måske? Hvordan er hans bleer?

Anmeld

10. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
emschen09 skriver:

Hej,

Der ligger et tigerspring lige der omkring. 

Min datter er fra d. 4/7 og er kropumulig lige for tiden. Hun har dog også en tand på vej oveni det her tigerspring. - Så vi sover ikke herhjemme. Maks 1 time lur af gangen (måske 2 hvis jeg går med hende) og maks 3 timers sammenhængende søvn om natten og op og gå med hende 4-5 gange i løbet af natten 

Og så er hun bare virkelig utilfreds hele tiden. Der er lige ca 30 minutter om morgenen hvor hun er glad og tilfreds, ellers er hun en værre piv hele dagen. 

Anmeld

10. december 2014

missehxx

Ikke for at skræmme dig, men det begyndte min søn også på i 5- måneders alderen.. Nu er han lige blevet 7 måneder og brokker sig stadig 80% af tiden og sover ikke længere om natten ��

mor er træt!

Anmeld

10. december 2014

emschen09

Clisolka skriver:

Det første jeg tænker på, når du skriver det, det er om han evt. kunne have noget der sidder fast et sted? F.eks. vi voksne kan have hold i nakken osv. Ondt i maven måske? Hvordan er hans bleer?

Ja, har også tænkt på det med om der sidder noget fast.

Jeg tror ikke at det er maven. Der er både våde tissebleer og flere bleer med afføring i løbet af dagen.

Anmeld

10. december 2014

emschen09

MummiT skriver:

Der ligger et tigerspring lige der omkring. 

Min datter er fra d. 4/7 og er kropumulig lige for tiden. Hun har dog også en tand på vej oveni det her tigerspring. - Så vi sover ikke herhjemme. Maks 1 time lur af gangen (måske 2 hvis jeg går med hende) og maks 3 timers sammenhængende søvn om natten og op og gå med hende 4-5 gange i løbet af natten 

Og så er hun bare virkelig utilfreds hele tiden. Der er lige ca 30 minutter om morgenen hvor hun er glad og tilfreds, ellers er hun en værre piv hele dagen. 

Min dreng er fra den 5/7. 

Det er nøjagtig det samme her. At han er glad og tilfreds om morgenen, og så når han har taget den første lille lur og kommer op, så er han mere eller mindre utilfreds resten af dagen.

Tak for svar 

Og håber for jer at i snart får noget søvn 

Anmeld

10. december 2014

emschen09

missehxx skriver:

Ikke for at skræmme dig, men det begyndte min søn også på i 5- måneders alderen.. Nu er han lige blevet 7 måneder og brokker sig stadig 80% af tiden og sover ikke længere om natten ��

mor er træt!

Puha, det lyder ikke sjovt 

Ved du hvad årsagen er?

Anmeld

11. december 2014

missehxx

emschen09 skriver:

Puha, det lyder ikke sjovt 

Ved du hvad årsagen er?

Nej gør jeg ikke men vi skal heldigvis på Ouh på tirsdag og der vil jeg snakke med dem om det ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.