Navn til lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.343 visninger
15 svar
6 synes godt om
9. december 2014

TL89

Hej piger

Vi er ved at snakke om navne herhjemme til vores lille pige, som skulle komme til februar  

Indtil videre har vi 3 at vælge mellem og de 3 er: Mira, Elvira og Elva, men vi kan ikke helt finde ud af hvilket af de navne vi er mest til. 

Hvilket af de navne synes I kan være bedst til en formentlig rødhåret pige ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Elvira! En lille fræk rødhåret pige 

Anmeld

10. december 2014

Babyinjuly

Jeg synes Mira er et super flot navn! 

Anmeld

10. december 2014

IngenKoPåIsen

Elvira.. Uden tvivl 

Anmeld

10. december 2014

PST

Elva eller Elvira :-) Elva er nok mest specielt, det har jeg ikke hørt før - og personligt kan jeg godt lide det lidt unikke i navnet.

Mira kan jeg også godt lide, men tænker automatisk på skuespilleren Mira Lygne (sort stavelsen*) - og jeg vil selv helst ikke tænke på nogle andre personer, når jeg vælger mit barns navn - giver det mening ? Er træt **

Anmeld

10. december 2014

Lunae

PST skriver:

Elva eller Elvira :-) Elva er nok mest specielt, det har jeg ikke hørt før - og personligt kan jeg godt lide det lidt unikke i navnet.

Mira kan jeg også godt lide, men tænker automatisk på skuespilleren Mira Lygne (sort stavelsen*) - og jeg vil selv helst ikke tænke på nogle andre personer, når jeg vælger mit barns navn - giver det mening ? Er træt **

Hun hedder Mia Lyhne 

Anmeld

10. december 2014

Lunae

Har aldrig hørt Elva før, men synes at det er rigtig fint

så jeg ville vælge Elva eller Elvira 

Anmeld

10. december 2014

lineog4

Uden tvivl Elvira - er helt forelsket i det navn (har en meget fræk kat der har fået navnet selvom det absolut ikke er et kattenavn, men jeg skal jo ikke have flere børn )

Anmeld

10. december 2014

Pigent

TL89 skriver:

Hej piger

Vi er ved at snakke om navne herhjemme til vores lille pige, som skulle komme til februar  

Indtil videre har vi 3 at vælge mellem og de 3 er: Mira, Elvira og Elva, men vi kan ikke helt finde ud af hvilket af de navne vi er mest til. 

Hvilket af de navne synes I kan være bedst til en formentlig rødhåret pige ?  

Jeg kan bedst lide Elvira, men da jeg læste hun sikkert bliver rød håret så tænkte jeg Elva.

Anmeld

10. december 2014

*Mor Til Albert*

Synes også at Elva er rigtig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.