Hvilke ammpuder kan I anbefale og hvilke kan I ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
11 svar
4 synes godt om
9. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Overskriften siger sig selv 

Jeg vil også meget gerne vide hvor I har købt jeres henne eller ved hvor den kan købes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

L-Mortil3

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil også meget gerne vide hvor I har købt jeres henne eller ved hvor den kan købes??

Jeg brugte en lækker tvillinge ammepude med fossflakes (jeg ventede ikke twins) af den årsag at den var tykkere, baby kom højere op, og at den nåede længere omkring så baby kunne ligge med kroppen ind under min arm på siden , den var guld værd! Købt i ønskebørn!

Anmeld

10. december 2014

Emilie80

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har købt en fra Sebra. Den er flot, men jeg synes den er for kort. Vil købe en længere, hvis der kommer en lille senere i livet engang

Anmeld

10. december 2014

Frk_Louise

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har ikke en, jeg kan anbefale. Men jeg kan anbefale dig IKKE at købe en med Krøyer kugler (tror jeg nok de hedder?)... 

Ligeså snart du lægger armen på, flytter kuglerne sig bare ned i den anden ende af puden og du får ingen støtte overhovedet! 

Det er sådan en, jeg har købt nemlig. Og jeg bruger den faktisk slet ikke, for den gør det kun mere besværligt... 

Anmeld

10. december 2014

Liviana

Jeg havde denne, da min datter var lille. Jeg elskede den. Den er meget fast i det (men stadig blød), så den gav god støtte til både mig og baby.

http://www.babygear.dk/barnet-spiser/amning/ammepude/ammepude-doomoo-medium-gron.html

Anmeld

10. december 2014

Nea85

Jeg har aldrig rigtig brugt min, men jeg kan klart anbefale en med fossflakes, fordi fyldet bliver hvor det skal

Den jeg har er fra Vanilla købt i BabySam

Anmeld

10. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Frk_Louise skriver:

Jeg har ikke en, jeg kan anbefale. Men jeg kan anbefale dig IKKE at købe en med Krøyer kugler (tror jeg nok de hedder?)... 

Ligeså snart du lægger armen på, flytter kuglerne sig bare ned i den anden ende af puden og du får ingen støtte overhovedet! 

Det er sådan en, jeg har købt nemlig. Og jeg bruger den faktisk slet ikke, for den gør det kun mere besværligt... 

Har godt hørt meget dårligt omkring de der Krøyer kugler så dem vil jeg holde mig fra. Tak for svar 

Anmeld

10. december 2014

asff

Omsorgsgiver skriver:

http://lekmer.dk/barn-og-baby/graviditet-o-amning/ammepuder/r%C3%A4tt-start-elefant-ammepude-lyser%C3%B8d?gclid=CjwKEAiA-5-kBRDylPG5096R8mASJABqEdm4a0jAA0Na6SXdYnDi45XFMXULANmXl99obSuUrrxL5xoCqibw_wcB

sådan en har jeg Jeg synes, den er helt fantastisk. 

Anmeld

10. december 2014

Mamacita til 2 piger

Jeg arvede en tvillinge ammepude da jeg var gravid 1. gang og den var fantastisk! Synes at de alm. ammepuder er så små. 

Har netop fundet den frem igen nu hvor vi venter nr. 2 - og sover med den om natten fordi den er virkelig god at ligge med under ben osv. når nu jeg føler mig så handicappet af bækkenløsning pt. 

Anmeld

10. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
sessen1984 skriver:

Jeg arvede en tvillinge ammepude da jeg var gravid 1. gang og den var fantastisk! Synes at de alm. ammepuder er så små. 

Har netop fundet den frem igen nu hvor vi venter nr. 2 - og sover med den om natten fordi den er virkelig god at ligge med under ben osv. når nu jeg føler mig så handicappet af bækkenløsning pt. 

Syntes nemlig også at de alm puder ser så små ud.. Men så er den vel dyre når det er en tvillingepude ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.