Pige på knap 6 mdr spiser morgenmad og hun leger om morgenen mens jeg gør de to store klar derefter leger vi allesammen, synger, danser eller de store skiftes til at gynge hende (har en indendørs babygynge). Så hun med til at aflevere og falder i søvn på vejen hjem. (vågen ca 3timer)
Når hun står op igen bliver hun skiftet og leger lidt på puslebordet inden jeg laver grød til hende. Derefter leger hun lidt selv, så sidder jeg sammen med hende så hun øver i at sidde selv i at ligge i kravle stilling osv. En dag om ugen får hun babymassage, en dag er vi til mødregruppe hvor hun jo så "leger" med de andre. Ellers øver jeg hende i at trille, læse bøger, synge og ellers er hun med i hverdagen f.eks ligger hun under vasketøjet når jeg hænger det op. Ammet inden hun skal putte igen(Vågen ca 2-3timer)
så bliver de store hentet mens hun sover og når hun står op er der gratis underholdning indtil farmand kommer hjem og mens jeg laver mad. Så spises der, leger lidt, nattøj på, se tv med de store ca 15-20min. De to store puttes og hun bliver ammet af for natten og puttet.
Anmeld