Fødselsdag i vuggestuen - ideer til mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.162 visninger
15 svar
13 synes godt om
9. december 2014

Miss BananaHammock

På fredag skal vi fejre Alexander nede i vuggestuen. Vores vuggestue har nul sukkerpolitik, så jeg kan ikke bage en kage. 

Jeg havde overvejet en bolle bamse.. Altså forme en bamse af boller, men bliver i tvivl om hvordan den lige skal gribes an. Havde en ide om at bruge rosiner til ansigtet.

Har I nogle gode ideer til en bolle bamse eller andre ting man kan lave til en 2 års fødselsdag i vuggestuen? Jeg har ikke alverdens tid, og det skal kunne laves torsdag aften. Nåh ja også er jeg ikke sindsyg kreativ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

VNB

På fredag skal vi fejre Alexander nede i vuggestuen. Vores vuggestue har nul sukkerpolitik, så jeg kan ikke bage en kage. 

Jeg havde overvejet en bolle bamse.. Altså forme en bamse af boller, men bliver i tvivl om hvordan den lige skal gribes an. Havde en ide om at bruge rosiner til ansigtet.

Har I nogle gode ideer til en bolle bamse eller andre ting man kan lave til en 2 års fødselsdag i vuggestuen? Jeg har ikke alverdens tid, og det skal kunne laves torsdag aften. Nåh ja også er jeg ikke sindsyg kreativ 

Jeg lavede den her da Viktor fyldte 2 år - det var et hit

+ små godte-poser med en pakke rosiner, lidt hjemmelavede pebernødder, en mandarin + et lille flag i 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2014

Miss BananaHammock

VNB skriver:

Jeg lavede den her da Viktor fyldte 2 år - det var et hit

+ små godte-poser med en pakke rosiner, lidt hjemmelavede pebernødder, en mandarin + et lille flag i 

så fin!!! 

Anmeld

9. december 2014

EAF

Hvad med et fad med frugt i små stykker - æble, banan, pære, fersken etc. samt agurkeskiver og gulerødder - bare sådan til at hapse af når nu du ikke er så kreativ  Jeg lavede en vandmelonsdinosaur, har et billede et sted men hvor ved jeg ikke - det er længe siden når nu han fylder 5 år i januar 

Anmeld

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Du kan lave de her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2014

Miss BananaHammock

Lukas&Liam<3 skriver:

Du kan lave de her

SÅ søde!! Er det bare alm. bolledej?

Anmeld

9. december 2014

Miss BananaHammock

Natteravnen skriver:

Hvad med et fad med frugt i små stykker - æble, banan, pære, fersken etc. samt agurkeskiver og gulerødder - bare sådan til at hapse af når nu du ikke er så kreativ  Jeg lavede en vandmelonsdinosaur, har et billede et sted men hvor ved jeg ikke - det er længe siden når nu han fylder 5 år i januar 

har godt overvejet den med frugt. Det kræver heller ikke så meget af mig. selvom jeg er udemærket til at bage, så er det bare tidskrævende! 

Anmeld

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Miss BananaHammock skriver:

SÅ søde!! Er det bare alm. bolledej?

Ja også bare rulle den og skære i stykker og klippe ørene med en saks

Anmeld

9. december 2014

Halldora

Banan delfin

Jeg synes de her banan delfiner er søde 

Anmeld

9. december 2014

VNB

Miss BananaHammock skriver:

så fin!!! 

Tak 

I år fylder han 4, og største ønske er en spiderman-kage når børnehaven kommer til fødselsdag på fredag... Der får jeg så lige lidt sved på panden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.