Stjerneskud84 skriver:
Ikke alle hunde er bange for nytårsaften.. Jeg hørte noget idag, som jeg aldrig har hørt om før..
Der findes jo masser af forskellige midler til at få beroliget hunden dagene op til og på selve nytårsaften...
En fortalte at hun sidste år gav hendes hun nan 1 modermælkserstatning på brikker i dagene op til osv.. Hunden slubrede det i sig og de havde en fantastisk aften med den mest afslappet hund som ikke var bange for raketter osv den aften..
Der er et stof i nan 1 mme, som gør at hunde kan komme til at slappe helt af, et stof moder hunden osse har, så vidt jeg har forstået..
Jeg bliver nød til at spørge herinde, hvad er jeres erfaringer, er der nogle som har hørt det før og har prøvet det?
Jeg må sige jeg rynkede med panden en anelse, har dog aldrig hørt dette nogle steder før..
nu er det første jul med vores hund.
men de bedste råd vi har fået et at rulle gardiner for. Da det ofte er de gange farver der kommer de bliver bange for.
lad vær med at stå i vinduet eller fare hen for at se ud. Vi laver et vindue i huset hvor drengene kan stå og kigge.
det bedste man kan gøre er at være som man plejer
Anmeld