Nytårsaften lig med bange hunde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

B&J

hvis det er lyden jeres hund ikke kan lig så sæt noget roligt musik på hele dagen plus aften. i skal også slappe af og være rolig og hvis jeres hun er utryg jamen så tag en af jeres tæpper/dyne put på sofaen så den er ved jer eller hvor i går hen så den hele aften kan føle sig tryk og afslappet... det er 100% mit råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Isabella_mor skriver:

hvad jeg lige kan læse mig frem til er det ikke skadeligt på nogen som helst måde... 

det er da værd at undersøge nærmere synes jeg...  mon det også virker på kolikbørn

Tror heller ikke farmor ville sætte det på ungerne hvis der var noget i det. Hun bruger det også selv hver dag. Man kan få mange forskellige, så mon ikke man kan finde noget til netop jeres problem

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

Lukas&Liam<3 skriver:

Tror heller ikke farmor ville sætte det på ungerne hvis der var noget i det. Hun bruger det også selv hver dag. Man kan få mange forskellige, så mon ikke man kan finde noget til netop jeres problem

tror ikke det min søn har lige nu kan afhjælpes af et plaster...

Anmeld

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Isabella_mor skriver:

tror ikke det min søn har lige nu kan afhjælpes af et plaster...

nej, men hvis det kunne få ham til at slappe lidt af

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

Lukas&Liam<3 skriver:

ja det vil det måske

det kan være at vi skulle prøv det hvis det er at han ikke bliver mere rolig efter et par behandlinger

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

Lukas&Liam<3 skriver:

hvor kan man få fat i det plaster henne? 

Anmeld

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Stjerneskud84 skriver:

hvor kan man få fat i det plaster henne? 

Det er kun sådan noget privat salg, tror jeg..

Anmeld

9. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Stjerneskud84 skriver:

Ikke alle hunde er bange for nytårsaften.. Jeg hørte noget idag, som jeg aldrig har hørt om før.. 

Der findes jo masser af forskellige midler til at få beroliget hunden dagene op til og på selve nytårsaften... 

En fortalte at hun sidste år gav hendes hun nan 1 modermælkserstatning på brikker i dagene op til osv.. Hunden slubrede det i sig og de havde en fantastisk aften med den mest afslappet hund som ikke var bange for raketter osv den aften.. 

Der er et stof i nan 1 mme, som gør at hunde kan komme til at slappe helt af, et stof moder hunden osse har, så vidt jeg har forstået.. 

Jeg bliver nød til at spørge herinde, hvad er jeres erfaringer, er der nogle som har hørt det før og har prøvet det? 

Jeg må sige jeg rynkede med panden en anelse, har dog aldrig hørt dette nogle steder før.. 

nu er det første jul med vores hund.

men de bedste råd vi har fået et at rulle gardiner for. Da det ofte er de gange farver der kommer de bliver bange for.

lad vær med at stå i vinduet eller fare hen for at se ud. Vi laver et vindue i huset hvor drengene kan stå og kigge.

det bedste man kan gøre er at være som man plejer

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

Vi plejer osse at være som vi plejer.. Vi har prøvet alverdens uden held... 

Men ting vi aldrig gør igen, er at få sløvemedicin, det var en grim oplevelse... 

Anmeld

9. december 2014

Lukas&Liam<3

Stjerneskud84 skriver:

Vi plejer osse at være som vi plejer.. Vi har prøvet alverdens uden held... 

Men ting vi aldrig gør igen, er at få sløvemedicin, det var en grim oplevelse... 

Hvis du har lyst kan du skrive til Karina Eyde-Nielsen på facebook, enten kan hun sende til dig eller finde en sælger i Jylland mener de koster 10kr stykket, så det er ikke fordi det vælter budgettet af at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.