baby i bananform...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.605 visninger
10 svar
2 synes godt om
9. december 2014

Isabella_mor

Sebastian er en banan..!! han ligger helt buet... 

vi skal til kiropraktor på torsdag, og så må vi se om det virker..

Er der nogen af jer andre der har erfaring med det? hvordan foregik behandlingen og hvor meget skulle der til før det hjalp..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Malene76

Felix var også en banan! Han buede mod venstre. Vi var hos en kranio sekral massør som konstaterede han var skæv i nakken og i bækkenet. Det rettede hun op i løbet af 3-4 behandlinger men allerede efter 1 behandling fik vi en hel anden søn. Kranio sekral massage har min allervarmeste anbefalinger. Har dog aldrig prøvet en kiropraktor så ved ikke hvad de kan. 

Kh. Malene 

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

Malene76 skriver:

Felix var også en banan! Han buede mod venstre. Vi var hos en kranio sekral massør som konstaterede han var skæv i nakken og i bækkenet. Det rettede hun op i løbet af 3-4 behandlinger men allerede efter 1 behandling fik vi en hel anden søn. Kranio sekral massage har min allervarmeste anbefalinger. Har dog aldrig prøvet en kiropraktor så ved ikke hvad de kan. 

Kh. Malene 

det må vi prøve hvis ikke kiropraktor virker..

Ih jeg håber virkelig det hjælper.. især på hans søvn osv.. han er simpelthen så urolig om dagen...

Anmeld

9. december 2014

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Vi har været en tur omkring en kiropraktor da min søn tiltede hovedet til venstre, dette ændrede sig tydeligt efter 1. behandling - der gik lige en dags tid og så kunne vi se han rettede hovedet. Vi fik i alt 3 behandlinger. Behandlingen er ikke voldsom på samme måde som når voksne får manipuleret led, men mere trykken så spændingen/låsningen slipper. Ungerne synes selvfølgelig ikke så godt om det, men meget effektivt. Efter behandlingen kan i måske godt have en lidt mere pyller-bebs som måske helst vil putte hos jer...så lad være med at planlægge en hel masse bagefter.

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

Jegermoar skriver:

Vi har været en tur omkring en kiropraktor da min søn tiltede hovedet til venstre, dette ændrede sig tydeligt efter 1. behandling - der gik lige en dags tid og så kunne vi se han rettede hovedet. Vi fik i alt 3 behandlinger. Behandlingen er ikke voldsom på samme måde som når voksne får manipuleret led, men mere trykken så spændingen/låsningen slipper. Ungerne synes selvfølgelig ikke så godt om det, men meget effektivt. Efter behandlingen kan i måske godt have en lidt mere pyller-bebs som måske helst vil putte hos jer...så lad være med at planlægge en hel masse bagefter.

ok.. je skal lige til lægen (8 ugers) efterfølgende, men så skal der ikke ske så meget..

Anmeld

9. december 2014

L-Mortil3

Isabella_mor skriver:

Sebastian er en banan..!! han ligger helt buet... 

vi skal til kiropraktor på torsdag, og så må vi se om det virker..

Er der nogen af jer andre der har erfaring med det? hvordan foregik behandlingen og hvor meget skulle der til før det hjalp..??

I høj grad! Milan lå fuldstændig bagoverbøjet, det viste sig han havde Kiss Kidd

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

L-Mortil2 skriver:

I høj grad! Milan lå fuldstændig bagoverbøjet, det viste sig han havde Kiss Kidd

hvad er det helt præcist?? jeg har prøvet at google det... 

Anmeld

9. december 2014

LJMNA

Dexter var ogs en banan, eller hos os kaldet et C  

vi endte efter mange gange hos kiropraktor uden at det hjalp, på Holbæk børneafdeling, hvor vi fik ham røgten fotograferet for at se efter  misdannelser på rygsøjlen, det var der heldigvis ikk, men han har medfødt skoliose, hvilket endten kan give S eller C form. 

Vi er tilknyttet sygehusets fys og hun har udrettet mirakler så jeg ville klart anbefale at starte ved en fys  

Anmeld

9. december 2014

NGV

Anemone havde også bananform. Vi har haft hende til kranio sakral, og man kunne se på hende imens hun lå på briksen hvordan hun blev rettet ud under behandlingen. Det er meget skånsom behandling

Vi har dog med jævne mellemrum haft hende i behandling siden (hun er 2 år og 7 mdr nu) da hoften stadig driller, den er skæv og søger igen og igen tilbage i sin vandte plads noget tid efter behandling.

Men det er ikke noget vi tænker over til daglig overhovedet

Kranio sakral kan varmt anbefales! Anemone sagde intet under behandlingen og var heller ikke videre påvirket af det bagefter, andet end ekstra tørstig

Anmeld

9. december 2014

Isabella_mor

Anemones mor skriver:

Anemone havde også bananform. Vi har haft hende til kranio sakral, og man kunne se på hende imens hun lå på briksen hvordan hun blev rettet ud under behandlingen. Det er meget skånsom behandling

Vi har dog med jævne mellemrum haft hende i behandling siden (hun er 2 år og 7 mdr nu) da hoften stadig driller, den er skæv og søger igen og igen tilbage i sin vandte plads noget tid efter behandling.

Men det er ikke noget vi tænker over til daglig overhovedet

Kranio sakral kan varmt anbefales! Anemone sagde intet under behandlingen og var heller ikke videre påvirket af det bagefter, andet end ekstra tørstig

jeg hører ku godt om det der kranio halløj. det er også helt klart værd at undersøge om det vil virke på min søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.