kreativ (til farmand som elsker at stå i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. december 2014

Anonym trådstarter

Hej. ((prøver alligevel at skrive det her)) ellers må jeg slette det igen!!
jeg har virkelig b´rug for nogle gode ideer,
min datter (4 skal være med til at lave en julegave til hendes far.
han går rigtig meget op i at lave mad og bage,
han kigger tit i opskrifte bøger, og kigger på internettet om opskrifter/andre der laver mad/kage på youtube..
i weekenderne kan han godt lide at stå en del i køkkenet...
så min tanke er at lave et eller andet der omhandler en hjemmelavet ting gave
som har med mad/kage at gøre...
krydser finger for nogen kommer med ideer.
fra janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Julemusen

Hej!

Min søn maler på porcelæn i år som julegave. Der er nogen der får æggebægre, salt og peber sæt, kopper og smørboks i år. Man kan købe hvide porcelænsting til køkkenet i både bilka, kvikly, Føtex m.flere. Vi har så porcelæns tuscher fra en hobby forretning. Han maler bare på tingene og jeg skriv navn og alder på. Så tørre det i 4 timer og skal dernæst i ovnen ved 150 grader i 80-90 min 

En ide til den kageglade er et flot dekoreret ildfastfad til ovnen. Eller kageopsats. 

Ellers et forklæde til mænd, som kun går til livet og ned i hvid som kan males på med stoftuscher 

Anmeld

9. december 2014

Kay

Stof tusser fra Panduro og så tegne på grydelapper eller forklæde 

Anmeld

9. december 2014

SandraXOXO

En hjemmelavet opskrift bog (evt en blank notes bog, eller en hjemmehæftet bog) hvor barnet tegner forskellige lækre retter og desserter som barnet gerne vil lave med ham? Så kan de se om de kan få det til at ligne billederne. 

Eller du kunne skrive forskellige opskrifter ned og barnet kunne tegne/ male/farvelægge retten. 

Hvis du har symaskine kan du og barnet sy grydelapper og forklæde ud af sjovt fint stof barnet vælger, det er både sjovt og ret nemt, min mor har stadig nogle meget fine men slidte skæve grydelapper jeg syede da jeg var 5  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.