Barnevogn eller Combi vogn som fx. Edge duo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2014

Anonym trådstarter

Hej.

Hvad vil I anbefale? 

Jeg er mest til almindelig barnevogn og min kæreste er til combi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

migxher

Vi har selv købt en emmaljunga edge duo kombi til vores kommende marts baby (:
Men det kommer helt an på hvad jeres behov er. Vi bor f.eks i byen og har ikke bil, så vognen skulle være ikke alt for stor og nem at tage med i offentlig transport. Og da vi bor uden mulighed for barnet at sove ude i vognen gør det lille liggemål ikke noget. Derfor valgte vi en kombi. 

Anmeld

8. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes ikke man kan sige enten/eller er bedst. Det kommer helt an på behovet

vi bor fx i byen, på 2.sal uden mulighed for at baby kan stå ude og sove, så for os ville combi være at foretrække! Men nu har vi en stor vogn fra den første så den bliver bare genbrugt vi gad ikke til at bøvle med salg og vi ville nok skulle lægge lidt mere for en combi end vi kunne få for den store, så der var også lidt økonomi i det  

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Har en ide om at det sundt for babyen at sove ude og længe i sin barnevogn. Men har altid været tilhænger af alm barnevogn. Kan godt se at en combi er smart. Men lille. Rigtig lille

Anmeld

8. december 2014

migxher

Anonym skriver:

Har en ide om at det sundt for babyen at sove ude og længe i sin barnevogn. Men har altid været tilhænger af alm barnevogn. Kan godt se at en combi er smart. Men lille. Rigtig lille

Ingen undersøgelser bakker op om at de danske, ude sovende børn er sundere en inde sovende børn i resten af verden 

Anmeld

8. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Udenfor får de til gengæld masser af bil-os. Jeg tror ikke at man kan sige at det ene nødvendigvis er bedre end det andet.

Vi havde en brugt, men meget fin kombivogn (Mountain Buggy) plus en brugt barnevogn (Simo). Jeg ville ikke have undværet nogen af dem. De er gode til forskellige formål.

Anmeld

8. december 2014

(august)

Vi bor i Nordsjælland og har bil. Vi har valgt en Odder Zip pga det lange liggemål og for os er det vigtigt st børnene kan sove ude. 

Anmeld

8. december 2014

marieo

Jeg har begge dele .. lidt luksus måske, men synes de har forskellige formål. Jeg har valgt at købe en combi fra ny, da den er lille og let at få med i offentlig transport (har ikke bil), og let at få indenfor i min lejlighed (kan ikke have den stående udenfor eller i skur/kælder). Derudover har jeg købt en brugt og billig odder vogn, da jeg ikke synes jeg kan undvære en sovevogn, når baby vokser ud af liftdelen til combivognen. Men er samtidig glad for combivognen da den simpelthen bare er lettere at få med rundt.

Så om i skal have det ene eller det andet kommer nok an på jeres behov.

Anmeld

8. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Min erfaring er også at de sover bedre/længere lure udendørs, så hvis vi havde muligheden for dét ville en stor vogn også være at foretrække for os. Men det har vi ikke her på 2. Sal uden privat baggård  

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Ingen undersøgelser bakker op om at de danske, ude sovende børn er sundere en inde sovende børn i resten af verden 

Det tror jeg gerne på. Har bare stadig min ide om det er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.