Erfarne seje kvinder, del jeres viden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

sne190810

esioul skriver:

Hvis han har over 3-4 mio sædceller i en oprenset prøve, vil jeg gætte på de forsøger først med inseminering og hormon stimulering af dig.

Har han under vil jeg tro i går direkte til reagensglas eller ICSI. 

Okay. Jeg har ingen ide om hvor mange svømmere han har, men det er en medfødt misdannelse han har dernede, så jeg ved bare med sikkerhed at det ikke er noget der kan have forbedret sig, siden sidst.

Hans egen læge har  sagt det så fint, at chancen for han nogensinde selv ville kunne lave et barn var lige så stor som at kaste to tennisbolde ind i en gymnastiksal og de så ramte hinanden :-) Så deeet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

modesty

sne190810 skriver:

Okay, tusind tak fordi du gider forklare mig det hele på idiotniveau 

Hvor mange æg bliver der lagt op typisk? 
Tænker de vel starter med 1 æg, men hvis der ikke er gevinst efter flere omgange..?
Mandens fejl i sædarkivet er en medfødt misdannelse, og det er derfor ikke muligt at han skal have kunne forbedret sin kvalitet siden sidst da han var i behandling med sin ekskone. Og dengang ved jeg de brugte en del forsøg, og til sidst prøvede med to æg et par gange. 
Jeg er rad for tvillinger, og har egentlig ikke lyst til at det er noget som jeg skal have. Især også fordi jeg syntes der er rigeligt i det hold vi allerede har herhjemme.

Jeg har ikke tid til at forklare det på idiotniveau, men du kan google det. 

Hvis du er under 35 og æggene er fin kvalitet, lægger de ét op. Hvis du er over 35, hvis æggene ikke er så god kvalitet eller hvis det er fryseæg, lægger de typisk 2 op, men man bestemmer selv, så hvis I kun vil have ét lagt op, siger I bare det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.