Ville i undlade bleen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i undlade bleen om natten allerede nu?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

920 visninger
11 svar
9 synes godt om
8. december 2014

Mother-love

hej piger. Isabella blev blefri for små 3 uger siden. Yay

hun har så haft ble på om natten. Men den sidste uge har den været tør hver morgen. Ville i undlade bleen om natten allerede nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

MorDk

Du kan prøve. Hvis din datter hun tisser af inden sengetid og hun er tør om morgenen, så ser jeg ingen grund til at lade være... 

Min søn sov med ble om natten et langt stykke tid... 

Anmeld

8. december 2014

quindelist

Mother-love skriver:

hun har så haft ble på om natten. Men den sidste uge har den været tør hver morgen. Ville i undlade bleen om natten allerede nu?

Sigrid droppede bleen både dag og nat i samme omgang -her halvanden måned senere har der kun været et enkelt uheld om natten (hvor hun samtidigt var syg)

nogle børn er bare HELT klar når de er klar -så go for it 

Anmeld

8. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man er jo nødt til at prøve det af hvis der kommer mange uheld de næste nætter, så kommet den jo bare på igen  

Anmeld

8. december 2014

IT-nørd

Mother-love skriver:

Helt klart ja! Det gjorde vi for 3 måneder siden, uden et eneste uheld. 

Anmeld

8. december 2014

2babygirls

Mother-love skriver:

Sagtens. Jeg tror hun er klar, men uheld kan jo ske. Min datter droppede også nat bleen rigtig hurtigt

Anmeld

8. december 2014

Mathilde

Ja det ville jeg.

Vores pige havde også tørre bleer om natten, da hun smed den om dagen, så vi droppede den 14 dage senere og har haft meget få uheld. Læg evt et vådligger lagen under for at være sikker

Anmeld

8. december 2014

Stumpen

Mathilde skriver:

Ja det ville jeg.

Vores pige havde også tørre bleer om natten, da hun smed den om dagen, så vi droppede den 14 dage senere og har haft meget få uheld. Læg evt et vådligger lagen under for at være sikker

Nøjagtigt det samme gjorde vi...

og pudsigt nok (og lidt ligegyldigt måske &nbsp så har de to piger fødselsdag samme dag og år kan jeg se 

Anmeld

8. december 2014

Mathilde

Stumpen skriver:

Nøjagtigt det samme gjorde vi...

og pudsigt nok (og lidt ligegyldigt måske &nbsp så har de to piger fødselsdag samme dag og år kan jeg se 

He he ja lidt sjovt og også lidt ligegyldigt i forhold til tråden, men pyt med det

Min pige er født kl. 16.44. Hvornår kom din pige til verden? 

Anmeld

8. december 2014

aarhusmor

ja men jeg ville anvende vådliggerlagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.