Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger. Isabella blev blefri for små 3 uger siden. Yay
hun har så haft ble på om natten. Men den sidste uge har den været tør hver morgen. Ville i undlade bleen om natten allerede nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan prøve. Hvis din datter hun tisser af inden sengetid og hun er tør om morgenen, så ser jeg ingen grund til at lade være...
Min søn sov med ble om natten et langt stykke tid...
Mother-love skriver: hej piger. Isabella blev blefri for små 3 uger siden. Yay hun har så haft ble på om natten. Men den sidste uge har den været tør hver morgen. Ville i undlade bleen om natten allerede nu?
Sigrid droppede bleen både dag og nat i samme omgang -her halvanden måned senere har der kun været et enkelt uheld om natten (hvor hun samtidigt var syg)
nogle børn er bare HELT klar når de er klar -så go for it
Man er jo nødt til at prøve det af hvis der kommer mange uheld de næste nætter, så kommet den jo bare på igen
Helt klart ja! Det gjorde vi for 3 måneder siden, uden et eneste uheld.
Sagtens. Jeg tror hun er klar, men uheld kan jo ske. Min datter droppede også nat bleen rigtig hurtigt
Ja det ville jeg.
Vores pige havde også tørre bleer om natten, da hun smed den om dagen, så vi droppede den 14 dage senere og har haft meget få uheld. Læg evt et vådligger lagen under for at være sikker
Mathilde skriver: Ja det ville jeg. Vores pige havde også tørre bleer om natten, da hun smed den om dagen, så vi droppede den 14 dage senere og har haft meget få uheld. Læg evt et vådligger lagen under for at være sikker
Nøjagtigt det samme gjorde vi...
og pudsigt nok (og lidt ligegyldigt måske   så har de to piger fødselsdag samme dag og år kan jeg se
Stumpen skriver: Nøjagtigt det samme gjorde vi... og pudsigt nok (og lidt ligegyldigt måske   så har de to piger fødselsdag samme dag og år kan jeg se
He he ja lidt sjovt og også lidt ligegyldigt i forhold til tråden, men pyt med det
Min pige er født kl. 16.44. Hvornår kom din pige til verden?
ja men jeg ville anvende vådliggerlagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128