Aldrig haft så godt et sex liv (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.227 visninger
10 svar
5 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Godt være det er et mærkeligt spørgsmål, men stiller det nu alligevel (:

Nu er jeg en ung kvinde på 25år som har fået mig en ny kæreste som er 21år ældre en mig (:

Vi har virkelig et godt sex liv & mit gamle sex liv det var der slet ikke noget af..

Min eks & jeg havde sex max 1 gang hver 4 uge :/ 

Men mine nye kæreste & jeg kan slet ikke holde os fra hinanden (: <3

Ja ved godt vi kun har vært kærester i 4 mdr, men det er ligesom om at jeg er født på ny..

Så er det spørgsmålet kommer (:

Er der andre som har oplevet at ens sex liv er blevet så meget bedre med en ny kæreste der er så mange år ældre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

Nu er jeg en ung kvinde på 25år som har fået mig en ny kæreste som er 21år ældre en mig (:

Vi har virkelig et godt sex liv & mit gamle sex liv det var der slet ikke noget af..

Ja ved godt vi kun har vært kærester i 4 mdr, men det er ligesom om at jeg er født på ny..

Er der andre som har oplevet at ens sex liv er blevet så meget bedre med en ny kæreste der er så mange år ældre ?

Har ikke nogen erfaring med den store alder, da jeg ikke selv har haft en kæreste der var så meget ældre 

jeg tror ikke det er alderen men mange andre ting som spiller ind, som feks kemien, lysten, forelskelse kontra hverdag osv erfaring og interesser indenfor sex

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har ikke nogen erfaring med den store alder, da jeg ikke selv har haft en kæreste der var så meget ældre 

jeg tror ikke det er alderen men mange andre ting som spiller ind, som feks kemien, lysten, forelskelse kontra hverdag osv erfaring og interesser indenfor sex

Ja det kan da godt være

men det er da kun dejligt :!

Anmeld

8. december 2014

LLT.

Tror ikke det har noget med alder at gøre, mere kemi ovs

for her er det lige omvendt med min eks der var 12 år ældre end mig var sex virkelig ikke noget at råbe hurra for!! Men nu med min mand der er 2 mdr yngre end mig er det det mest fantastiske nogensinde

Anmeld

8. december 2014

B&J

Tror ikke alderen har så meget at sige, tror mere det er om man lytter til hinanden og om erfaring, nu har vi været sammen i 6år her hjemme og vi har sex som er tilpas nogle mdr har vi det ikke, mest fordi så er der sygdom osv. Men tror det handler om at snakke sammen og om man passer sammen på det pungt også... For vi har et fantastisk sex liv her hjemme og det er jo fantastisk når man er i et forhold 

Anmeld

8. december 2014

got2b

Nu jeg kun 18, og er sammen med en på 26 snart 27, og vil da klart sige vi har da et bedre sexliv end jeg havde med min eks (: 

Anmeld

11. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar, det kan da godt være det ikke har noget med alderen og gøre, men hold nu op det er godt vores sexliv er så godt (:

Sex er ikke alt, men er kommet frem til at det betyder alligevel noget for et forhold (:

Anmeld

11. december 2014

Dorthe1986

Min kæreste er også 21 år ældre end mig og jeg siger dig vores sexliv er det mest fantastiske jeg ever nogensinde har prøvet. Uha altså :-) 

Det er både bedre sex men også meget anderledes sex hvor man kommer op i et helt andet plan :-) 

Anmeld

11. december 2014

sne190810

Jeg har været sammen med en som var 20 år ældre end mig, over et par måneder, og havde samme oplevelse som dig 

Anmeld

11. december 2014

modesty

Ja.

Min erfaring er at "ældre" (læs = voksne) mænd er bedre i sengen. Selvfølgelig kan man kun generalisere, men generelt set, ja. Der sker noget med mænd på den front når de når omkring de 40, plus/minus.

Derudover sker der jo også noget med én selv med alderen. Man lærer sin krop bedre at kende, ved hvad man vil have og bliver bedre til at sige til og fra.

Du kommer sikkert til at opleve at dit sexliv er væsentligt bedre om 10 år end det er nu - med eller uden en ældre elsker. 

Min mand er 20 år ældre end mig og jeg har også tidligere haft en 20 år ældre kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.