OPDATE på Åh - er blevet så meget i tvivl - tråden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Vinder-beslutning ligefrem...? Det tager jeg som at det var godt vi byttede sara ud med mille

Maya og Mille lyder bare super sødt sammen, så det er ikke ment som at Sara er et grimt navn. Det er også et sødt navn, men Maya og Mille er da bare fantastisk sammen  Jeg personligt havde ikke løftet et øjenbryn hvis I havde valgt Maya og Sara, men nu hvor I selv løfter sløret for navneforandring så er det skønt valg I har taget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Lunae

Anonym skriver:

Oprettede for noget tid siden en tråd om vores tvivl om lillesøsters navn - ved ikke om nogle husker det:

https://www.baby.dk/debat/251586pi1/navngivning/aah--er-blevet-saa-meget-i-tvivl---.aspx

Den omhandlede at vi var blevet i tvivl om hvorvidt navnene Maya og Sara klingede sammen.

Nu er vi efterhånden kommet frem til at det gør de ikke - vi kunne ihvert fald ikke vænne os til det.

Nu er vi kommet frem til Maya og Mille - er det ikke bedre?

Faktisk er det storesøsters forslag - helt tilbage til hvor baby lå i maven

... og nu er lillesøster 6 uger... og mangler SÅ MEGET et navn. Vi har bestilt dåb nemlig

Maya og Mille passer SÅ fint sammen

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg synes at Maya og Mille er super sødt sammen  

TAK - er jeg glad for at høre

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Maya og Mille lyder bare super sødt sammen, så det er ikke ment som at Sara er et grimt navn. Det er også et sødt navn, men Maya og Mille er da bare fantastisk sammen  Jeg personligt havde ikke løftet et øjenbryn hvis I havde valgt Maya og Sara, men nu hvor I selv løfter sløret for navneforandring så er det skønt valg I har taget 

TAK - det er dejligt at få det bekræftet - især nu hvor vi har været så meget i tvivl

Anmeld

10. december 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Maya og Mille passer SÅ fint sammen

TAK - det er rart at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.