Fra frk til fru :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
4 svar
17 synes godt om
7. december 2014

Hønsemor

Så blev det min mands og min tur til at blive smedet sammen

Vi havde en helt igennem fantastisk dag og fik overrasket min mand med min kjole han havde regnet med en sart blå/lyseblå kjole og jeg kom i stedet i min 7 år gamle hvide og lange konfirmationskjole, som en veninde havde syet lidt om.. Vores dejlige drenge på 4 og knap 2 år var selvfølgelig brudesvende og klarede turen op af kirkegulvet til UG..

Vores store dreng gik 4 gange rundt om sig selv da han så mig i kjolen og manden lignede en glad julegris oppe ved alteret 

Og I får selvfølgelig lige et billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Bak

Hønsemor skriver:

Vi havde en helt igennem fantastisk dag og fik overrasket min mand med min kjole han havde regnet med en sart blå/lyseblå kjole og jeg kom i stedet i min 7 år gamle hvide og lange konfirmationskjole, som en veninde havde syet lidt om.. Vores dejlige drenge på 4 og knap 2 år var selvfølgelig brudesvende og klarede turen op af kirkegulvet til UG..

Vores store dreng gik 4 gange rundt om sig selv da han så mig i kjolen og manden lignede en glad julegris oppe ved alteret 

Stort tillykke! 

Hvor ser I glade ud sammen! 

Anmeld

7. december 2014

Troldemommi

Hønsemor skriver:

Tillykke Fru Hønsemor  

Anmeld

8. december 2014

Loa

Hvor ser i flotte og glade ud 

Anmeld

8. december 2014

Hønsemor

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.