Pludselig meget tyk? - Lidt bekymret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
12 svar
1 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, så er jeg pludselig blevet meget tyk på maven.. - Fredag morgen, eller faktisk torsdag aften lagde jeg mærke til at min mave var blevet lidt tyk, det nederste af maven. Skulle til Sjælland hos noget familie fredag-i dag, og i går aftes lagde jeg så mærke til at min mave hvert fald ikke var blevet mindre, og hele dagen i dag har den været tyk (ligner en gravid der er ved at få mave), især her til aften bliver den meget tyk. Min kæreste sagde i dag da jeg kom hjem, hold da op den er blevet noget større siden fredag.. Nogen der ved hvad det kan være? - Har spist som jeg plejer, så det har ikke noget med maden at gøre.
- Er lidt bekymret for hvad det kan være, da jeg samtidig er meget træt og har menstruationssmerter og det trækker i hele underlivet og nederste del af maven.. Har været sløj de sidste 14 dage og haft utrolig ondt i len og er meget svimmel.

- Håber der er nogen der har nogle ideer til hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

l.kjoeller

Går ud fra du også tænker graviditet?, det er det eneste jeg lige kan komme  i tanke  om. Jeg ville teste 

Anmeld

7. december 2014

got2b

Oppustet måske? (:

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Går ud fra du også tænker graviditet?, det er det eneste jeg lige kan komme  i tanke  om. Jeg ville teste 

Ja det har da været tanken, men har så tænkt videre at hvis så det ikke er det hvad er det så ?..
- Har ikke været på p-piller i 1 år, så tanken er selvfølgelig ikke udelukket

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Oppustet måske? (:

Har tænkt det, og er da jævnligt oppustet, men bare ikke flere dage i træk, og plejer at ku trække min mave rimelig meget ind når jeg er det, og det kan jeg ikke nu

Anmeld

7. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Har tænkt det, og er da jævnligt oppustet, men bare ikke flere dage i træk, og plejer at ku trække min mave rimelig meget ind når jeg er det, og det kan jeg ikke nu

Jeg var tit oppustet inden jeg blev gravid. Og som en anden skriver måske graviditet? (: 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg var tit oppustet inden jeg blev gravid. Og som en anden skriver måske graviditet? (: 

Ja. Mange tak for svar, er lidt forvirret over hvad det kan være, for inderst inde er der et eller andet der siger mig at jeg ikke er gravid, men venter nogle dage og ser.
Giver selvfølgelig en update

Anmeld

7. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Ja. Mange tak for svar, er lidt forvirret over hvad det kan være, for inderst inde er der et eller andet der siger mig at jeg ikke er gravid, men venter nogle dage og ser.
Giver selvfølgelig en update

Lyder godt (:

Anmeld

8. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Lyder godt (:

Lidt forvirret og ked af det.. - de teoede jeg havde pco men det har jeg ikke, derimod har jeg hjerteformet livmoder og væske i bughulen.. 

Anmeld

8. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Lidt forvirret og ked af det.. - de teoede jeg havde pco men det har jeg ikke, derimod har jeg hjerteformet livmoder og væske i bughulen.. 

Hvad har det af betydning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.