Hej træls med din diagnose, MEN husk du kan blive gravid! 
Jeg har selv PCOS. - Og nej, der er næste ingen positive PCOS historier på nettet, kan jeg give dig ret i. Dette er fordi dem der har pcos, og har et normalt graviditet forløb, gider ikke skrive om det på nettet, de vælger, at fokusere på andre ting.
Mens dem der har dårlige forløb vælger, at skrive om det på nettet, for at få støtte, og råd fra andre Pcoer.
Dette ved jeg af erfaring, og min gynækolog. Hun sagde tage alt det du læser om pcos på nettet med en GRAN SALT! hun sagde efter jeg fik diagnosen ikke gå på nettet og læse. der finder du kun negative historier, og gud var jeg glad for jeg vente 2 måneder efter min diagnose, før jeg gik på nettet. - ellers var jeg gået fuldstændig ned med flaget.
Jeg har sværte PCOS, og troede aldrig jeg vilde få børn udefra hvad jeg havde læste på diverse forum, og facebook sider, men vupti 2 måneder efter p-pille stop var jeg gravid er nu 4 måneder 

ALFA og OMEGA med pcos, holde sig selv normalt vægtigt! Jo, mere fedt på din krop, jo mere testosteron. - Og at spise blodsukker venligt, KISS KOST og LCFH er mega gode, at følge, når man har PCOS
Og for gud skyld! Du bliver ikke overvægtig af PCOS!!!
Nej, PCOS giver meget svingende blodsukker, om man ikke spiser efter sit blodsukker, og derfor har man nok lyst til, slik, og kage end en sund avokado. - Men man bliver tyk, at at købe slik og kager og usundt mad, og propper det selv i sin mund!
- Jeg er blevet overvægtig, fordi jeg har valgt, at spise usundt de dage, eksamener, og mange lektier pressede på! Ingen af mine kilo er kommet ud af det blå.
Jeg håber du vælger, at tage ansvar over for din "sygdom" hormonforstyrelse
og så lytte til læger og gynækologer, når de siger, det er altså din krop har brug for motion og sundkost.
Jeg har nemlig selv været ynkelig, og sagde livet var, så hårdt, og motion, og kost ændring for besværligt. og lægen ikke lyttede til mig også videre.....
Lige pludselig fik jeg en OPSANG af en sygeplejeske.
At det var mit ansvar, fordi det er MIN krop, og ikke alle mulig andre. - Jeg er dybt dybt taknemlig for den sygeplejeske, at hun sat mig på plads-
Jeg har taget ansvar for min sygdom, og det at træne, og spise sundt er de vilkår for, at min sygdom bliver holdt nede.
Jeg har det, så meget bedre med mig selv :-) 
Du kan blive gravid :-) måske skal du ha IVF eller hormon hjælp, men tror på mig, når jeg siger du kan blive gravid, om det er det du vil!
Held og lykke!!!! 

Ps. Havde menstruation 1 til 3 gange årligt siden jeg har været 14 år!!! , før jeg gik på p-piller som 23 årig. Min æggestokker var doble, så store som de skulle være. MEN blev sgu gravid alligevel! ^_^