Underlivsbetændelse, erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. december 2014

Meandu

Hej piger. Jeg har fået underlivsbetændelse efter 2. udskrabning. (MA) vil høre om nogen af jer har haft den, og har den påvirket jeres fertilitet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Meandu skriver:

Hej piger. Jeg har fået underlivsbetændelse efter 2. udskrabning. (MA) vil høre om nogen af jer har haft den, og har den påvirket jeres fertilitet? 

Underlivdbetændelese påvirker ikke din fertillitet så længe du får den behandlet

Anmeld

7. december 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg er blevet gravid efter at have haft underlivsbetændelse.

Anmeld

8. december 2014

Meandu

Jeanne skriver:

Underlivdbetændelese påvirker ikke din fertillitet så længe du får den behandlet

Har bare læst at den gør. Blev helt nervøs. Har du haft den? Og har du fået børn siden? 

Anmeld

8. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Meandu skriver:

Har bare læst at den gør. Blev helt nervøs. Har du haft den? Og har du fået børn siden? 

Jeg har haft underlivsbetændelese gange flere og har 1 barn. Men det er ikke fordi jeg ikke kan blive gravid ��

Anmeld

8. december 2014

An&Jo

Jeg har haft det.. Jeg gik desværre med mit længe før det blev opdaget.. 

Jeg er i større risiko for en graviditet udenfor livmoderen (har haft en udenfor livmoderen) og vi har forsøgt i over to år på at få en baby sammen.. Jeg har en dreng på knap 5 og det var efter hans fødsel jeg fik det.. 

Anmeld

8. december 2014

An&Jo

Jeanne skriver:

Det kommer altså an på hvor længe man går med det før det bliver opdaget.. 

Anmeld

8. december 2014

Wik

Skynd dig i behandling ihvertfald. Jeg har haft det to gange, den ene gang enormt længe før jeg fandt ud af det, og det var rigtig slemt til sidst ;( Væk med det skidt

Anmeld

8. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg oplevede præcis det samme i april 2013. 

Stoppede på p piller i december 13, gravid januar 14 og fødte for 8 uger siden, så ingen problemer her. 

Underlivsbetændelsen var ellers virkelig grim.. Puha, jeg var syg. Fik den efter 2 udskrabninger, men det påvirkede slet ikke min fertilitet. Gudskelov. 

Anmeld

9. december 2014

Meandu

Tak for jeres svar rart at høre andres oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.