Er der noget galt? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. december 2014

*Mor Til Albert*

Jeg ved godt, at jeg har skrevet og spurgt rigtig meget herinde om alt muligt. Men jeg er nød til at spørge igen, da jeg er fortvivlet, træt og udmattet. 

Albert har siden i går ikke spist som han plejer. Han tager meget små mængder for så at lægge sig til at sove i vores arm. Han græder en del når han er vågen og vi kan ikke rigtig finde ud af hvad det er? Når han ikke græder, så virker han godt nok tilpas og smiler til os. Synes også at hans tisse-bleer lugter stærkere af tis end de plejer.

Han er en måned i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Sitrani

*Mor Til Albert* skriver:

Jeg ved godt, at jeg har skrevet og spurgt rigtig meget herinde om alt muligt. Men jeg er nød til at spørge igen, da jeg er fortvivlet, træt og udmattet. 

Albert har siden i går ikke spist som han plejer. Han tager meget små mængder for så at lægge sig til at sove i vores arm. Han græder en del når han er vågen og vi kan ikke rigtig finde ud af hvad det er? Når han ikke græder, så virker han godt nok tilpas og smiler til os. Synes også at hans tisse-bleer lugter stærkere af tis end de plejer.

Han er en måned i dag. 

Sådan har min datter også lige været! Hun er seks uger nu... jeg tror det er et udviklingsspring som ligger omkring 4 uger tror jeg det er.. er ikke sikker.. men de der tigerspring, du ved  Men det lyder nøjagtig som min datter ...

Anmeld

7. december 2014

*Mor Til Albert*

Sitrani skriver:

Sådan har min datter også lige været! Hun er seks uger nu... jeg tror det er et udviklingsspring som ligger omkring 4 uger tror jeg det er.. er ikke sikker.. men de der tigerspring, du ved  Men det lyder nøjagtig som min datter ...

Synes bare, at 50 ml. at spise ikke er ret meget. Han plejer godt at kunne spise 165. Det har han gjort de sidste dage, altså spist 150-165 ml. Måske har han fyldt sine depoter fordi han vidste, at der snart ville komme en tid, hvor han ikke spiste så meget?? - Åh, er bare så bekymret 

Anmeld

7. december 2014

l.kjoeller

Det med de små som med os selv. Nogen gange er man mere sulten og træt end andre. Jeg ville ikke bekymre  mig. Er helt normalt de får de ture 

Anmeld

7. december 2014

Sitrani

*Mor Til Albert* skriver:

Synes bare, at 50 ml. at spise ikke er ret meget. Han plejer godt at kunne spise 165. Det har han gjort de sidste dage, altså spist 150-165 ml. Måske har han fyldt sine depoter fordi han vidste, at der snart ville komme en tid, hvor han ikke spiste så meget?? - Åh, er bare så bekymret 

Måske det er et udviklingsspring han skal igennem, og så er han tilbage igen  ellers ring til din sp og forhør dig hvis det kan give dig lidt ro på....

Anmeld

8. december 2014

LLT.

Prøv evt at hente appen vidunderlige uger, der kan du læse om tigerspring fra ca 4 uger og en uge frem ligger der et spring, vi er selv lige ved at være ovre et og der har appetitten os ændret sig, søvn og humør har os været påvirket

Anmeld

8. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Som de andre skriver kan det sagtens "bare" være det første tigerspring. 

Men vil råde dig til at være lidt opmærksom på at det bliver bedre.
Lenora kom ikke igang med at spise igen efter det spring så vi måtte på hospitalet 3 dage da hun blev dehydreret. Det hjalp først på hendes appetit da vi skiftede mærke på mme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.