Hvad er der med mig (crush på en kvinde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
6 svar
2 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har aldrig i mit liv oprettet sådan et emne her, så bær over med mig. 

nu til sagen, jeg er gift med min på 3 år (været sammen i 3) 25 år gammel og mor til 2 drenge (4 og 1,5 år) 

jeg startede nyt job i august hvor jeg arbejder tæt sammen med en kollega i et team af 5 personer. Vi har alle børn og er i forhold med en af modsatte i køn. 

Den ene kollega der er et par år ældre svingede jeg bare med fra første øjeblik og allerede 2 dag på jobbet var vi ude og drikke kaffe og på legeplads nåmed ungerne, siden da ses vi ugentligt også med mændene. Vi bor på samme vej. 

Til fest her i starten af november var vi ude og danse og fik danset meget tæt hvor vi endte med at kysse  Jeg ved det er forkert. 

Siden da har vi måtte ligge afstand til hinanden, da ingen af os vil forlade vores mænd og begge tænder helt vildt på hinanden. 

Det ud skide svært for vi arbejder tæt nærmest partnere på jobbet, og jeg overvejer at sige mit drømme job op. 

Hvad skal jeg gøre? Jeg har aldrig haft den præference før og er helt lost, jeg kan slet ikke se mig selv i et forhold med hende, bare et  Forhold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Først og fremmest så tror jeg det er mere normalt end man lige går og tror, det med at blive tiltrukket af en af samme køn, selvom man anser sig selv om hetroseksuel, så fortvivl ej.

Er det første gang du tænder på en kvinde?

Måske skal I blot have hinanden lidt på afstand, og holde det rent fagligt, måske går det over, måske ikke, og hvis det ikke gør, må I tage en snak om hvad I så gør.?

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hej,

Først og fremmest så tror jeg det er mere normalt end man lige går og tror, det med at blive tiltrukket af en af samme køn, selvom man anser sig selv om hetroseksuel, så fortvivl ej.

Er det første gang du tænder på en kvinde?

Måske skal I blot have hinanden lidt på afstand, og holde det rent fagligt, måske går det over, måske ikke, og hvis det ikke gør, må I tage en snak om hvad I så gør.?

Ja det er første gang. 

Jeg prøver men det er so svært, specielt fordi der er gensidigt. 

Anmeld

7. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja det er første gang. 

Jeg prøver men det er so svært, specielt fordi der er gensidigt. 

Så tænker jeg der er flere muligheder;

I bliver ved med at holde og skabe afstand

Du tager en snsk med din mand om muligheden for et åbent forhold, eller hans accept af at du er sammen med din kvindelige kollega.

Du siger det som det er til din mand, og finder ud af om I fortsat være sammen..

Anmeld

7. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej 

jeg har aldrig i mit liv oprettet sådan et emne her, så bær over med mig. 

nu til sagen, jeg er gift med min på 3 år (været sammen i 3) 25 år gammel og mor til 2 drenge (4 og 1,5 år) 

jeg startede nyt job i august hvor jeg arbejder tæt sammen med en kollega i et team af 5 personer. Vi har alle børn og er i forhold med en af modsatte i køn. 

Den ene kollega der er et par år ældre svingede jeg bare med fra første øjeblik og allerede 2 dag på jobbet var vi ude og drikke kaffe og på legeplads nåmed ungerne, siden da ses vi ugentligt også med mændene. Vi bor på samme vej. 

Til fest her i starten af november var vi ude og danse og fik danset meget tæt hvor vi endte med at kysse  Jeg ved det er forkert. 

Siden da har vi måtte ligge afstand til hinanden, da ingen af os vil forlade vores mænd og begge tænder helt vildt på hinanden. 

Det ud skide svært for vi arbejder tæt nærmest partnere på jobbet, og jeg overvejer at sige mit drømme job op. 

Hvad skal jeg gøre? Jeg har aldrig haft den præference før og er helt lost, jeg kan slet ikke se mig selv i et forhold med hende, bare et  Forhold 

Jeg var sammen med en kvinde første gang da jeg var et par og tyve. Vi endte med at være kærester i knap 5 år. 

Efter hende var jeg løst sammen med et par kvinder inden jeg fandt sammen med min nuværende mand, som er mit livs kærlighed og faren til mit barn (vi lever i et åbent forhold).

Du er blevet mor i en ung alder og er nu i fast parforhold, og måske du ikke har haft tid og plads til at lære din seksualitet ordentligt at kende?

Du har ikke overvejet at spørge din mand om det kunne være i orden med ham hvis du havde uforpligtende sex med en anden kvinde?

Under alle omstændigheder vil jeg mene at det ikke skal være med kollegaen, da det kan blive noget rigtigt bøvl.

Anmeld

7. december 2014

Alabama

Synes du skal tale med din mand om det og evt. kan i finde ud af noget alle 4.. Ville da være skønt, ingen sårede følelser

Du skal i hvert fald ikke sige dit job op - det er altså helt normalt at tænde på en af samme køn. Det har jeg selv prøvet imens jeg var i forhold og det fik vi nogle meget gode aftenener ud af.

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

jeg ved min mand ville være frisk, men tror ikke hendes ville. Og er bange for det er noget rod i forhold til vi arbejder Sammen 

Jeg har aldrig haft det sådan og det chokere mig lidt.

jeg var 20 da min mand og jeg Fandt sammen og jeg har da prøvet en del inden, men aldrig en anden kvinde og aldrig så intense følelser for en anden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.