Slikkes i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

Holst85

Jeg synes altså folk er lidt hys med de bakterier, man skal da ikke slikke et røvhul der har gået og været indelukket hele dagen og skidt er par gange.. Det er da noget man gør efter et bad, jeg havde også selv en xkæreste der var helt vild med det og jeg prøvede da for hans skyld men kun hvis vi lige havde været i bad. 

Jeg tænker at der jo også nogle der giver manden et blowjob, og der er da også mange bakterie hvis ikke han lige har været i bad, personlig skal jeg ikke derned hvis den ikke er vasket.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Hej, 

jeg skriver omkring et lidt... Pinligt, akavet, privat emne. 

Min kæreste kan godt lide at blive slikket omkring numsen, det er ikke noget vi taler om - men kan jo tydeligt mærke og høre han kan lide det. Har i nogle erfaringer med at slikke i numsehul? 

Jeg har ingen erfaringer og umiddelbart er det ikke noget jeg kunne tænke mig at prøve hverken at gi eller modtage. Men altså hvis i er sunde raske og glade for vand og sæbe er der da ingen grund til at holde sig fra noget i begge nyder. 

Anmeld

6. december 2014

Princesspigen

Jeg har hørt at det skule være godt men personligt skal man ikke røre mig der da jeg er panisk angst for analsex og jeg lidt mener de to ihværtifal på en pige hører sammen.. Jeg har prøvet anal sex 2 gange hvor det var meget smertefuldt fordi jeg ikke selv slapper af og ligger og spænder.. 

Jeg ved nogle mændre og kvinder får ekstra stor nydelse af en finger i numsen under sex og det kan hjælpe nogle til orgasme... 

Det vigtigeste i alt omkring anal er hygiejnen da det bestemt ikke er hyggeligt med smagen af lort eller andet.. Jeg har fået af vide man nemt kan gøre sig godt rent med brugeren osv... 

Held og lykke 

Anmeld

6. december 2014

aarhusmor

Jeg kan godt forstå hvis man synes det føles godt at blive slikket. Man er jo ret pirrelig deromme. Men bakterier afholder mig fra at gøre det. Kan man ikke købe en af de der "slikkemaskiner"?

Anmeld

6. december 2014

namaha

Her i huset er manden helt vild for ideen.

Vi har prøvet det en gang lige efter  vi havde været i bad, han slikkede ikke direkte i numsen, men kyssede mine baller og pirrede med en finger, det var dejligt.

Men længere kommer jeg nok aldrig, selvom han gerne vil

Men altså man kan købe finger kondomer og slikke lapper (giver ikke helt den samme følelse, men det er stadig godt) 

så jeg vil sige go' for it 

Anmeld

6. december 2014

Carina:-)

Holst85 skriver:

Jeg synes altså folk er lidt hys med de bakterier, man skal da ikke slikke et røvhul der har gået og været indelukket hele dagen og skidt er par gange.. Det er da noget man gør efter et bad, jeg havde også selv en xkæreste der var helt vild med det og jeg prøvede da for hans skyld men kun hvis vi lige havde været i bad. 

Jeg tænker at der jo også nogle der giver manden et blowjob, og der er da også mange bakterie hvis ikke han lige har været i bad, personlig skal jeg ikke derned hvis den ikke er vasket.. 

Der er mega forskel på en tissemand og så et r*vhul -også bakteriemæssigt

Hver sin smag *høhø* men ligesom det skal respekteres at vi er forskellige og nogen tænder på det ,så skal det vel også respekteres at nogen synes det er uhygiejnisk -

Der er en grund til at man anbefaler kondom ved analsex fordi de bakterier der er i numseområdet ikke er dem der er i kønsdeleområdet. Og det derfor kan give ravage - ligesom colibakterie kan give en voldsom maveinfektion hvis man er uheldig. 

Anmeld

6. december 2014

Holst85

Carina:-) skriver:

Der er mega forskel på en tissemand og så et r*vhul -også bakteriemæssigt

Hver sin smag *høhø* men ligesom det skal respekteres at vi er forskellige og nogen tænder på det ,så skal det vel også respekteres at nogen synes det er uhygiejnisk -

Der er en grund til at man anbefaler kondom ved analsex fordi de bakterier der er i numseområdet ikke er dem der er i kønsdeleområdet. Og det derfor kan give ravage - ligesom colibakterie kan give en voldsom maveinfektion hvis man er uheldig. 

Bestemt bestemt, acceptere folks forskelligheder, synes bare folk var lidt hys over de bakterier. 

God weekend til jer alle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.