Julegave, en købt, en lavet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
11 synes godt om
5. december 2014

EAF

Jeg fik frit lejde fra moderen - ønsket var bare at det skulle være med Teenage Mutant Ninja Turtles. Drengen der er tale om er 4 år. Så jeg har lavet dette til ham, mangler lige deres ansigtsfarve og måske en form for antydning af mursten omkring dem, som i kloakken. - hvad syntes I?

Derudover har vi købt en af de de TMNT med "karatelyde" så der også er legetøj at lege med  

De kommer imorgen på besøg hvor vi udveksler julegaver. På min mands side giver vi kun til børnene under 18, deres tradition. På min side køber vi til alle, vores tradition  

Kvaliteten på billedet er pænt elendig på en IPad. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

EAF

Så fik de lidt farve på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2014

EAF

Så ville jeg tilføje deres navne  Og selvfølgelig når man er tilfreds med resultatet, så laver jeg fandme en stavefejl  Og kan ikke rette det til imorgen. Suuuuuuk!!!!!!! På mig selv 

Anmeld

6. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Natteravnen skriver:

Så ville jeg tilføje deres navne  Og selvfølgelig når man er tilfreds med resultatet, så laver jeg fandme en stavefejl  Og kan ikke rette det til imorgen. Suuuuuuk!!!!!!! På mig selv 

De er ellers virkelig fine! Men ej hvor øv med stavefejl! Kan det slet ikke reddes?

Anmeld

6. december 2014

EAF

MummiT skriver:

De er ellers virkelig fine! Men ej hvor øv med stavefejl! Kan det slet ikke reddes?

Tak  Men desværre nej, grundfarven var en blanding mellem sølv, hvid og sort maling og ikke en færdigblandet farve fra tube, så at ramme lige præcis den nuance ville være som at finde en nål i en høstak og kunne risikere at jeg skulle gøre det hele helt om  Så nu har de fået den med hjem som den er. Min mand, det er hans side af familien, mener ikke det er noget der bliver lagt mærke til. MEN jeg ved det, og jeg HADER stavefejl. Kom bare til at bytte Donatello ud med  den grimme fejl Donnatelo/Donnatello  Suuk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.