Melder mig forsigtigt på banen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
3 svar
1 synes godt om
5. december 2014

Mrsopsand

Jeg var i dag til tryghedsscanning som viste at jeg ikke er så langt henne som jeg regnede med.

Jeg er i dag 5+2 og har termin 5. August.

Jeg har 1 MA og 2 SA bag mig, så jeg bestilte scanningen for at berolige mig selv lidt ved at se hjerteblink tidligt i forløbet. Dette ønske blev dog ikke opfyldt i dag, det var for tidligt 

Jeg har tid til undersøgelse af medicinsk læge, fødselslæge og sonograf på torsdag den 11/12, håber på hjerteblink til den tid. Disse undersøgelser tilbydes tidligt pga min historie, men også fordi jeg har for lavt stofskifte og får antidepressiv medicin.

Jeg kunne dog berolige mig selv med at livmoderen ser helt normal ud og babyhulen er der og sidder hvor den skal.

Nu er det så bare den forfærdige ventetid der skal overståes. Jeg har svært ved at tænke på andet og min mand forstår ikke helt hvilke tanker jeg går igennem lige nu, men han forsøger på bedste vis at være en skøn og forstående støtte.

Hvor langt er i andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2014

CLB

Hej,

Øv det er jeg ked af at høre, men godt at alt trods alt ser ud som det skal! 

Jeg har selv bestilt tid til en trygheds skanning på onsdag, hvor jeg burde være 6+4, så jeg håber også på at kunne se et lille hjerte

Krydser finger for at alt er som det skal være hos dig!

Anmeld

9. december 2014

Mrsopsand

CarolineLB skriver:

Hej,

Øv det er jeg ked af at høre, men godt at alt trods alt ser ud som det skal! 

Jeg har selv bestilt tid til en trygheds skanning på onsdag, hvor jeg burde være 6+4, så jeg håber også på at kunne se et lille hjerte

Krydser finger for at alt er som det skal være hos dig!

Krydser også alt hvad jeg har for dig og baby 

Anmeld

18. december 2014

Mrsopsand

Juhuuuu! 

I dag så vi et lille baby-hjerte slå. Årh, det er den vildeste følelse. Har fået ca termin den 6 august.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.