Julegave/afskeds gave til dagplejeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.088 visninger
10 svar
9 synes godt om
5. december 2014

Stjerneskud84

Vi står nu og ved at vores datter på 3,3 år skal starte i børnehave pr. 1. Januar 2015.. 

Dertil vil vi gerne give dagplejeren julegave og afskedsgave.. Vores datter har sidste dag d. 19. December.. 

Står i den situation, at vi ikke ved hvad vi skal give hende.. 

Har du/I et godt foreslag, så kom endelig med dem, tager imod dem med kyshånd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

lineog4

Følger lige med. Skal d. 19.12. Sige farvel til en pædagog vi har kendt i 8 år, en pædagog der kom til vores datters begravelse og som var den eneste jeg stolede nok på til at kunne aflevere min datter. Stolede på hun sagde min datter havde det godt, og endnu vigtigere stolede på hun ville sige hvis jeg ikke var en god nok mor.

Ved hun skal have et brev, men ville også gerne give hende en gave der viste hvor meget hun betød/betyder i vores lille familie

Anmeld

5. december 2014

Mama85

Stjerneskud84 skriver:

Vi står nu og ved at vores datter på 3,3 år skal starte i børnehave pr. 1. Januar 2015.. 

Dertil vil vi gerne give dagplejeren julegave og afskedsgave.. Vores datter har sidste dag d. 19. December.. 

Da min pige på 5 år holdt sin sidste jul hos vores dp, gav vi hende en trip trap nisse som hedder det samme som min datter, samt noget lækkert chokolade..i afskedsgave fik hun et sødt smuykkesæt..i år er min søn startet hos den samme dp og hun får 2 rc krus, som jeg ved hun samler på..ikke så børneagtige, men noget jeg ved hun bliver glad for og bruger  

Anmeld

5. december 2014

Frk.S

Da Freja stoppede hos sin DP, gav vi hende en Kay Bojesen fugl (Sunshine). Dette kun fordi jeg havde set hun havde nogle af dem i forvejen. For det er da ikke alle der er til den slags.

Andre overvejelser var en kurv med forskellige lækkerier eller et gavekort, men jeg ville gerne at det mere skulle være noget hun kunne gemme.

Overvejede også et smykke - fx øreringe. 

Anmeld

6. december 2014

Blop2

Vores søn havde sidste dag i dagpleje d. 28 november. 

Vi gav vores dagplejemor et krus med teksten "verdens bedste dagplejemor" og så fik hun et Rosendahl - Karen Blixen julepynt, det var et sølv hjerte. Derudover havde vi lavet et stort kort med et lille digt og et pænt farvel.

skal lige siges, at vores søn har haft nogle specielle behov, så vi har været tæt knyttet til vores dagplejemor og hun har gjort rigtig meget for ham.

Vi håber nu, at lillesøster får en plads hos hende <3

Anmeld

9. december 2014

Stjerneskud84

Tusind tak for alle jeres input.. Tror jeg har fundet frem til hvad hun skal have... 

Anmeld

14. december 2014

Elutka

Stjerneskud84 skriver:

En sød gave med symbolsk budskab, som jeg fik af Liam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2014

GUSO

Elutka skriver:

Nej hvor er den sød, hvor kommer den fra?? 

Anmeld

15. december 2014

Elutka

GUSO skriver:

Nej hvor er den sød, hvor kommer den fra?? 

Hej

Jeg fik figuren som afskedsgaven fra dagplejebarn.

googl venligst: "Willow tree"

venlig hilsen

Ella

https://www.facebook.com/DagplejeIKoldingLegehusetHertugAbel?ref=hl

Anmeld

16. december 2014

Stjerneskud84

Elutka skriver:

Hvor er den sød.. 

Jeg har købt 2 Gran Cru kugle fyrfadsstager og 2 cremer fra The Body Shop.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.