Mm datter græder meget i autostolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.106 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. december 2014

dollygirl

Min datter er 1 år og Når vi kører i maks 5 min så skriger hun og er ulykkelig ...

hun græder meget og skriger samtidig.. Som om det gør ondt på hende eller noget ..

hvad skal vi gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Nystart

Jeg ville prøve at låne en anden model af en og så snuppe en køretur og se hvordan det gik....

Det kan være stolen og at den lille bare ikke kan li at sidde der 

Anmeld

5. december 2014

Meandu

Sådan var det også med min søn. Han skreg hver gang vi satte ham i bilen. Det blev bedre da han blev ældre og kunne vendes om

Anmeld

5. december 2014

Noahmor

dollygirl skriver:

Min datter er 1 år og Når vi kører i maks 5 min så skriger hun og er ulykkelig ...

hun græder meget og skriger samtidig.. Som om det gør ondt på hende eller noget ..

hvad skal vi gør?

Græder hun på andre tidspunkter også? Ville tage hende til kiropraktor. Hvis hun har nogle låsninger, så gør det rigtig ondt på hende at sidde i autostolen. 

Anmeld

5. december 2014

Noahmor

dollygirl skriver:

hvad skal vi gør?

Så lige at hun var et år. Er hun lige begyndt at gå? Så kan hun nemlig netop have fået nogle låsninger, som skal løsnes. 

Anmeld

5. december 2014

dollygirl

Noahmor skriver:

Så lige at hun var et år. Er hun lige begyndt at gå? Så kan hun nemlig netop have fået nogle låsninger, som skal løsnes. 

Hun begyndte at gå som 10 mdr 

ja hun er begyndt at græde meget når hun skal puttes :/ 

Anmeld

5. december 2014

Noahmor

dollygirl skriver:

Hun begyndte at gå som 10 mdr 

ja hun er begyndt at græde meget når hun skal puttes :/ 

Jeg ville lige få hende tjekket, hvis det var mig. Pengene er virkelig godt givet ud, hvis det er det. 

Anmeld

5. december 2014

mpr

hvad skal vi gør?

Det kan være hun bliver køre syg? Har i sådan en dims til at have under bilen så der er jord forbindelse? Og så kan det også være hvis hun stadig vender med ryggen frem så kan det også være en faktor, jeg kan fx ikke holde til at køre baglæns så bliver jeg rigtig skidt tilpas uanset om det er tog, eller bus, og kunne heller ikke som lille da det var i bil (i følge min mor)

Kan også være ergonomisk at hun ikke sidder godt i stolen, ved ikke hvilken stol i har, men nogle kan give anspændt heder i ryggen som er meget ubehageligt for de helt små

Anmeld

5. december 2014

Autostol.dk

Hvordan er hun ellers når hun ikke kan se far og mor?

Er der også problemer, hvis andre går rundt med hende?

Og hvilken stol sidder hun i?

Anmeld

5. december 2014

dollygirl

Autostol.dk skriver:

Hvordan er hun ellers når hun ikke kan se far og mor?

Er der også problemer, hvis andre går rundt med hende?

Og hvilken stol sidder hun i?

Hun sidder i recaro ..

hun er meget trist om aftenen og i autostolen ... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.