Det Gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2014

Anonym trådstarter

Hejsa. Håber på jeres input her. 

Problemet er det at det et begyndt at Gøre ondt når kæresten tager mig bagfra  det har aldrig Været et problem at han kan gå dybt og lidt hårdt. Men de sidste 2 gange har det gjort ondt når han er kommet for dybt og slet ikke en rar følelse. 

Nogen der har bud på hvad det kan Være ? Det har aldrig Været et problem Heller ikke midt på mdr vi ægløsning så det undre mig lidt at det Gør ondt nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Anonym trådstarter

Slet Inge bud  

Anmeld

5. december 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hejsa. Håber på jeres input her. 

Problemet er det at det et begyndt at Gøre ondt når kæresten tager mig bagfra  det har aldrig Været et problem at han kan gå dybt og lidt hårdt. Men de sidste 2 gange har det gjort ondt når han er kommet for dybt og slet ikke en rar følelse. 

Nogen der har bud på hvad det kan Være ? Det har aldrig Været et problem Heller ikke midt på mdr vi ægløsning så det undre mig lidt at det Gør ondt nu. 

Umiddelbart stødet han på livmoderhalsen... det kan gøre ret ondt. .... ellers har jeg ingen bud....

Anmeld

5. december 2014

MissFreja

Det kan godt være fordi, man har meget følsomme slimhinder, og når man bliver taget bagfra, er "adgangen" til slimhinderne meget lettere, da han kan gå dybt.  

Håber det hjælper lidt, så du ikke skal være bekymret. 

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Syntes bare det er lidt mærkelig at det har gjort ondt de sidste 2 gange. Det sidste år ihvertfald har jeg kun mærket at det er godt  men de sidste 2 gange har jeg ikke syntes det var sjovt  fordi det Gør ondt, hvor e det træls når det normalt er godt.  Håber det bare er fordi jeg måske er øm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.