Efter ÆO, har i også oplevet det her????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
3 svar
4 synes godt om
5. december 2014

Holst85

Det er en uge og 2 dage siden at jeg har fået sat æg op, og igår var der noget lysebrunt snask på den pind jeg sku stikke pilen op med.

er der nogle der har prøvet dette, er sku lidt bekymret.. Men ringer nok også ind til klinikken.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Miss BananaHammock

Holst85 skriver:

Det er en uge og 2 dage siden at jeg har fået sat æg op, og igår var der noget lysebrunt snask på den pind jeg sku stikke pilen op med.

er der nogle der har prøvet dette, er sku lidt bekymret.. Men ringer nok også ind til klinikken.. 

Vil ikke tage håbet fra dig, men jeg oplevede at min mens startede ved at der var noget brunligt på crionestaven den første dag også kom mens den næste.

for at det hos dig måske bare er en lille udflåd der har farve. Jeg tror ihvertfald ikke det er farligt. Men hvis du er usikker, skal du selvfølgelig ringe til klinikken! 

Anmeld

5. december 2014

Elgaard73

Jeg oplevede det også (og fik en sund og rask søn ud af det).

Det er oftest noget med at Crinonen ændre PH balancen i skeden og derfor kan få alle mulige farver. Det kan svinge fra lys orange, over til næsten sort.

Eller du kan have lavet en lille rift, når du har indført pillen og så er det en smule rest-blod der kommer ud nu. Crinonen gør dine slimhinder meget følsomme og der skal ingenting til at lave en rift eller lign.

Så alt håb er bestemt ikke ude. Du kan sagtens være gravid alligevel.

Anmeld

5. december 2014

Holst85

Elgaard73 skriver:

Jeg oplevede det også (og fik en sund og rask søn ud af det).

Det er oftest noget med at Crinonen ændre PH balancen i skeden og derfor kan få alle mulige farver. Det kan svinge fra lys orange, over til næsten sort.

Eller du kan have lavet en lille rift, når du har indført pillen og så er det en smule rest-blod der kommer ud nu. Crinonen gør dine slimhinder meget følsomme og der skal ingenting til at lave en rift eller lign.

Så alt håb er bestemt ikke ude. Du kan sagtens være gravid alligevel.

Jeg får en anden stikpille, jeg får Lutinus, men jeg har ringet til klinikken og de sagde det var helt normalt, så mit håb er ikke mistet.. 

Håber mit juleønske går i opfyldelse.. 

Jeg ligger her og slappet af med muren i maven og morgenkvalme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.