vær sød at hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2009

grinbidderen

Jeg har idag besluttet mig for at jeg ville prøve at lave en af de der finde lagkager i laver.
så ville gå i netto i morgen og købe købe-bunde og lave en kage med toblrone crem og chokolade-smørcrem og hindbærmoussse i... også lsve det der mmf. men spørgsmålet er om jeg kan lave selve kagen imorgen altså toblerone og hindbær i kagen og put det der smør-crem hen over bagefter også sætte den i køle-skabet også dagen efter putte det der mmf ud over kagen?????
håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig...
hilsen en uerfaren Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

82Miraklet

Du kan godt ligge kagen sammen dagen inde men vent med at smør den op til du ligger MMF på.. Det ville jeg gøre...

Anmeld

25. august 2009

grinbidderen

Maria82 skriver:

Du kan godt ligge kagen sammen dagen inde men vent med at smør den op til du ligger MMF på.. Det ville jeg gøre...

ok mange tak for hjælpen.....

Anmeld

25. august 2009

6800

hvad er mmf

Anmeld

25. august 2009

grinbidderen

6800 skriver:

hvad er mmf

MMF

(MMF står for marsh mallows fondant. Det bruges til at lave "låg/overtræk" til kager og til figurer)

Anmeld

25. august 2009

linemus

Du skal bare smøre smørcremen på et stykke tid før mmf'en skal på, så du kan sætte kagen med smørcreme i køleskabet mindst en time, så det bliver hårdt. Så kan du pudse det fint fx med hænderne og derefter lægge mmf på. Smørcremen er jo til at dække og udjævne huller, så mmf'en bliver glat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.