Julestue, hvor man også kan fælde juletræ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
9 svar
5 synes godt om
4. december 2014

MyLove E

Vi søger et sted i midt Jylland ( bor i skive men køre gerne for det) et sted hvor man kan gå ud og fælde sit juletræ og derefter gå ind i en julestue og få/købe æbleskiver og kakao/saft 

Findes disse steder stadig og hvor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

LinLin

Gætter på det alligevel er for langt men der ligger en i Skejby/aarhus N. Topkær hedder den 

Anmeld

4. december 2014

MyLove E

LinLin skriver:

Gætter på det alligevel er for langt men der ligger en i Skejby/aarhus N. Topkær hedder den 

Tak. Det kunne faktisk Være en fin idé.  Jeg skal til undersøgelse i Århus 22-23 december, så hvis jeg tager toget der ned, kan mand og søn jo hente mig også kunne vi hygge samtidig 

Anmeld

4. december 2014

Karina84

Jeg ved ikke hvem der arrangere det, men d.14 skal min dreng med hans farmor og farfar ud og fælde et juletræ.

Det er en tur hvor de skal med tog, ud til et sted hvor de vælger et træ, træet bliver fældet og så bragt tilbage til stationen (vi bor i Viborg). Tænker det er en tur med julemand, hygge osv. Men ved faktisk ikke så meget da de bare har spurgt om Sebastian vil med

Anmeld

4. december 2014

MyLove E

Karina84 skriver:

Jeg ved ikke hvem der arrangere det, men d.14 skal min dreng med hans farmor og farfar ud og fælde et juletræ.

Det er en tur hvor de skal med tog, ud til et sted hvor de vælger et træ, træet bliver fældet og så bragt tilbage til stationen (vi bor i Viborg). Tænker det er en tur med julemand, hygge osv. Men ved faktisk ikke så meget da de bare har spurgt om Sebastian vil med

Ej det lyder hyggeligt Vil du måske spørge dem hvad det er for noget? 

Anmeld

4. december 2014

Karina84

MyLove E skriver:

Ej det lyder hyggeligt Vil du måske spørge dem hvad det er for noget? 

Det vil jeg da og jeg har lige skrevet lidt med hende.

Det er svigerfars arbejde, så det er nok ikke noget man sådan lige kan komme med på

Anmeld

4. december 2014

MyLove E

Karina84 skriver:

Det vil jeg da og jeg har lige skrevet lidt med hende.

Det er svigerfars arbejde, så det er nok ikke noget man sådan lige kan komme med på

Øv det lyder ellers hyggeligt 

Anmeld

4. december 2014

Karina84

MyLove E skriver:

Øv det lyder ellers hyggeligt 

Det er nemlig det det gør... Øv så skulle jeg ikke ha' nævnt det jo

Håber i finder et sted med masser af julehygge. Ved det plejer at være rundt omkring, også her rundt om Viborg. Mine forældre plejer at ha' børnebørnene med ude og fælde et juletræ, det år vi alle er hos dem

Anmeld

5. december 2014

christina92

MyLove E skriver:

Vi søger et sted i midt Jylland ( bor i skive men køre gerne for det) et sted hvor man kan gå ud og fælde sit juletræ og derefter gå ind i en julestue og få/købe æbleskiver og kakao/saft 

Findes disse steder stadig og hvor? 

Hel klart "skovgården" ved Rødkærsbro.

Der er fæld selv juletræer, den hyggeligste julebutik med alt i pynt og i "café den gamle stald" står de sødeste mennesker og laver ny bagte æbleskiver.  

Det er SÅ hyggeligt!  

Du kan finde jul på skovgården på Facebook 

Anmeld

5. december 2014

Studerendemor

LinLin skriver:

Den hapser vi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.