Samsovning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
5 synes godt om
4. december 2014

missehxx

Er der nogen herinde der praktiserer samsovning? Overvejer det kraftigt, min søn er næsten 7 mdr, og sover bare så dårligt om natten, hvis han ikke ligger ved mig. Hvordan foregår det rent praktisk? Og hvor meget tøj har jeres børn på? Deler i dyne eller har i hver sin?? Fortæl fotæl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

Røverdatter

Vi har samsovet i perioder. Min 3 årige kom på eget værelse da han var lige knap 2 år. 

For tiden sover han i min store seng sammen med mig. Hver vores dyne. Det er noget vi begge har brug for og trives med lige nu også selvom han egentlig har sin egen seng på eget værelse.

Altså jeg har da en smule afbrudt søvn med en fod eller hånd i hovedet af og til, sjove sove stillinger fra hans side gør, at jeg nogen gange ikke har så meget plads men det er skide hyggeligt og jeg elsker at ligge og sove ved siden af ham... han er i den grad i 'trodsalder' så det er helt perfekt at få den form for nærhed om aftenen/natten

Anmeld

4. december 2014

tribk

Nu er min søn godt nok 3, men vi har bare redt op til 3 personer i dobbeltsengen. Ham i midten med egen hovedpude og juniordyne. Og han sover i pyjamas

Anmeld

4. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores datter på 5 mdr sover hos os i dobbeltsengen. Ikke så meget fordi vi har lyst. Men hun kan ikke falde i søvn på andre måder end ved brystet. Og hun vågner hvis vi flytter hende. Rent praktisk ligger hun i midten. Hun har kun natdragt på og sover med vores dobbeltdyne.

vi vågner stort set ikke i løbet af natten trods to amninger. Jeg kan bare mærke at hun rumsterer og så stikker jeg hende babsen. Tror ikke hun når at vågne helt. Og det gør jeg heldigvis heller ikke

Anmeld

4. december 2014

Albertsen92

Min datter sover ved siden af mig, inderst mod væggen.

så jeg ligger i midten. Så kan min kæreste og jeg også putte

hun har egen dyne, og sover i heldragt og sokker, da hun sparker dynen af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.