JulieWH skriver:
Jeg tænker bare, anbefalingen er der jo fordi de har brug for det
At nogen så vælger at give deres børn komælk i stedet for, det er en anden sag (og ikke noget vi behøver tage her
).
Modermælk er noget af det mest næringstætte mad man kan give sit barn, så det kan han ikke få for meget af
Ja det har jeg også tænkt
Men nu hvor jeg ser at det ser ud til man kan stoppe før, så kom jeg jo til at tænke på det.
Fra en af mine sp fik jeg at vide at hvis jeg valgte og stoppe før min søn var 1 år, så skulle han have erstatning. Det gad jeg ikke. Da jeg stopper med at amme så stopper jeg med alting, ikke nogen erstatning i stedet for, så skal man igen til at vænne ham af med det.
Til at begynde med overvejede jeg om jeg skulle undvære at give ham komælk til han var 1 år. Men jeg ved ikke, jeg har så givet ham det aligevel, men det er ikke særlig meget han får af det
Giver som oftes vand, men da jeg tænker han skal have ernæringstæt mad, siver jeg ham komælk af kop ind i mellem da han spiser.
Men en af grundene til jeg vil skære mere ned og helst stoppe ikke meget senere end ved 1 år, er fordi jeg har tabt mig så meget efter han er blevet født
Er under min normal vægt
Anmeld