Skoldkopper og rygmarvsprøver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2008

Betina_fra_Als

Hejza,

Min søn Lasse har fået en omgang skoldkopper. Det har været en meget slem omgang for ham. 2½ dag efter de første prikker fik han feber kramper, som varer over en ½ time, så vi måtte akut til sygehuset. Her fik han stesolid og faldt i søvn. Så nu startede et hav af blod prøver, og rygmarvsprøver for at finde ud af om han kunne blive hjerneskadet, da det er en lille risiko ved det, når man har haft skoldkopper i svær grad (det har jeg aldrig hørt om før).

Der ville komme svar efter en time på nogle af rygmarvsprøverne (de tog ialt 4 prøver). Så her i fredags ringede overlægen på børneafdelingen at nu var der kommet svar på de sidste prøver, og der var skoldkoppe virus i rygmarven, så jeg blev lidt bange for man Lasse har en risiko ved at blive hjerne skadet, men det sagde overlægen at det mente han ikke og det skulle jeg ikke gå og tænke på.

Nu er Lasse så blevet indkaldt til en EEG-prøve på sygehuset her den 24. april.

Har du hørt om noget lignede?

Håber på at få lidt ro i sindet.

Knus fra Betina, moar til Line og Lasse. (H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2008

Pia.

Øv en grim oplevelse... Håber ikke at EEG'en viser noget... Har aldrig prøvet noget lign. så kan desværre ikke komme med så meget positivt til dette indlæg... Knus og mange tanker fra Pia (H)

Anmeld

1. april 2008

VB

Ja, min venindes datter havde det samme, og hun fik ingen varige men.

Anmeld

2. april 2008

MorCamilla

Hejsa Betina..

Sikke en træls oplevelse for jer. :(
Jeg keder tanken og følelserne omkring det at man måske har en barn med en hjernefejl, vi får skannet Mikkels hjerne hvert ½ år, og skal afsted næste gang nu her D. 16 april..

Jeg håber ikke at EEG`en viser noget - men når overlægen selv siger at "det mente han ikke og det skulle du ikke gå og tænke på" så er der forhåbelig heller ikke noget..

Jeg krydser fingre for jer d. 24 april.. :)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.