Dreng eller pige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
2 synes godt om
3. december 2014

HopinWishin

Vi skal til skanning d 23 dec (20 ugers skanning) og håber på at kunne få lov til at se om det er en dreng eller en pige!!

hvilke erfaringer har I med den skanning??

Har I fået en 99% 'garanti' på kønnet.. eller har I prøvet man ikke kunne se det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

lillespir26

HopinWishin skriver:

Vi skal til skanning d 23 dec (20 ugers skanning) og håber på at kunne få lov til at se om det er en dreng eller en pige!!

Har I fået en 99% 'garanti' på kønnet.. eller har I prøvet man ikke kunne se det??

Vi fik over 3 gang af 3 forskellige afvide det sammen køn men føder først til feb så håber det er rigtigt 

Anmeld

3. december 2014

M &.I

Har prøvet 20 uger læge spurgt om vi ville se kønnet og selvfølge vil vi det og vi ønskede en dreng. Ja 100% blev det en dreng vi blev glad . 

Anmeld

3. december 2014

lillespir26

lillespir24 skriver:

Vi fik over 3 gang af 3 forskellige afvide det sammen køn men føder først til feb så håber det er rigtigt 

Men forvent ikke at få 100% afvide for det kan de jo ikke live men de siger ikke noget hvis de ikke er næsten 100% sikker 

Anmeld

3. december 2014

Snoopy77

Til min 20 ugers kunne de ikke se det, så vi bestilte en scanning på klinik. Det er jo ikke det scanningen går ud på men man håber jo på at de kan se det 

Anmeld

3. december 2014

Stimap

Hende der scannede os sagde hun slet ikke var i tvivl... Men det var også umuligt at skjule der lå en dreng ... Der var en lille pung og tissemand... :-) 

Anmeld

3. december 2014

LouiseH85

HopinWishin skriver:

De var ikke i tvivl om kønnet med min førstefødte - pige - og havde ret.

og var til 20 ugers scanning medlillesøster - jordemoder lød meget sikker i sin sag 

Har hørt om at de har taget fejl, men det er historier fra 20 år siden..

Anmeld

3. december 2014

M (:

LouiseH85 skriver:

De var ikke i tvivl om kønnet med min førstefødte - pige - og havde ret.

og var til 20 ugers scanning medlillesøster - jordemoder lød meget sikker i sin sag 

Har hørt om at de har taget fejl, men det er historier fra 20 år siden..

Jeg har en kollega, hvis søster i ÅR var blevet "lovet" en lillebror (familiens første dreng).. Men ud kom en lillesøster til alles store overraskelse! Så fejlene sker også nu om dage  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.