Jeg er anonym, men det er altså ikke fordi i ikke må vide hvem jeg er. Mere fordi min søn måske ikke synes det er så fedt at det kan googles frem i fremtiden 
Det handler om min søn J, som er 1 år og 8 måneder gammel. Han har, så længe jeg kan huske, haft det problem, at han har afføring mange gange om dagen. Nu har jeg ikke helt talt på antal gange henne i vuggestuen, men når han er herhjemme en hel dag, kan han sagtens have afføring 4-6 gange på en dag.
I dag havde han afføring 3 gange fra han stod op til han kom i VS, og har haft to gange fra han kom hjem til han kom i seng, og jeg antager der nok har været 1-2 stykker henne i vuggestuen også, altså en 6-7 stykker på et døgn.
Det er ikke diarré. Altså nogen gange er det da lidt tyndt og sådan, nogen gange lidt løst, men ja.. Og han får jo så tit rød numse, fordi han har så meget afføring. Også selvom han bliver skiftet, så snart vi opdager det.
Begynder altså at synes, at det er mega synd for ham, for ikke at sige at det er p.... irriterende at skifte så mange lortebleer hver dag. Og som sagt: Det er ikke et par uger, det har stået på, det er så langt tilbage jeg lige kan huske.
Vi har haft sendt afføringsprøver ind hos lægen på et tidspunkt for at se, om der fx var noget bakterie eller parasit, men det var der ikke. Og lægen mente, at det var usansynligt, at han var laktoseintolerant, når han ikke er ældre (han er ½ koreaner, farmand er koreaner og laktoseintolerant. Koreanere er notorisk kendte for en meget høj forekomst af laktoseintolerance).
Vi har prøvet i en periode at undgå laktose, men nok ikke helt konsekvent og længe nok - og så også uden at se forskel.
Men hvad kan det skyldes? Har i nogle forslag?
Vi har også problemer med, at hans hud i ansigtet er MEGET sart. Han får mega nemt midlertidigt udslæt af mad, hvis det er bare lidt syrligt. Især tomater og ketchup er slemt, og nu det er koldt ude har hans hud på kinderne det ikke ret godt.
Gode råd?