Mavekneb. Grøn allomin eller Nan Sensilac?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hej a

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

27.377 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. december 2014

LouiseEm

Hej alle,

Min søn på knap 7 uger døjer med maven, efter vi gik fra amning til erstatning. Sundhedsplejersken har anbefalet at jeg skifter til noget andet modermælkserstatning, men skal jeg skifte til Nan Sensilac eller Syrnet grøn allomin? Han får Nan 1 nu. Min store søn havde ingen problemer med Nan 1 da han var baby, så derfor spørger jeg - har nemlig ingen erfaringer med andet end Nan 1. Hvilken modermælkserstatning hjalp på jeres babys mave?

På forhånd tusind tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

LouiseEm

Ups, afstemningen er en fejl 

Anmeld

3. december 2014

Bissen

LouiseEm skriver:

Hej alle,

Min søn på knap 7 uger døjer med maven, efter vi gik fra amning til erstatning. Sundhedsplejersken har anbefalet at jeg skifter til noget andet modermælkserstatning, men skal jeg skifte til Nan Sensilac eller Syrnet grøn allomin? Han får Nan 1 nu. Min store søn havde ingen problemer med Nan 1 da han var baby, så derfor spørger jeg - har nemlig ingen erfaringer med andet end Nan 1. Hvilken modermælkserstatning hjalp på jeres babys mave?

Altså grøn allomin var godt for min pige vi skiftede fra NAN ha. 

Anmeld

3. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LouiseEm skriver:

Hej alle,

min datter får grøn allomin, men vi havde også givet hende allomin før da det er det eneste der kan købes hos vores lokale købmand...

Jeg vil tro det for jer ville være bedst med Nan Sensilac, men det er fordi du siger at han får Nan 1 nu og jeg har hørt at det er bedst for børn at blive ved et mærke (Allomin/Nan/Hipp osv.)...

Anmeld

3. december 2014

aarhusmor

Grøn allomin virkede godt her og den smager også godt. Såvidt jeg husker smager den anden forfærdeligt (ja har smagt efter)

Anmeld

3. december 2014

Kay

Viva på 6 uger har også maveproblemer, vi giver nan ha, og har givet grøn alomin 2 flasker for at sætte gang i afføringen, men hun vil sgu ik rigtig spise det  

Hver gang der er grøn alomin i flasken spiser hun Max 60 ml hvor hun ved andre måltider spiser 100-120

Da hun også har problemer med at komme af med afføringen skal hun nu havde laktolose og så kun nan ha

Jeg vil råde dig til at prøve den af de to du nævner der er nemmest at købe, altså som kan købes tæt på eller hvor det passer med du alligevel handler eller kommer forbi

Anmeld

3. december 2014

FrkGranger

Vi bruger nan sensalic og har fin afføring min sp sagde det bedste var at blive i samme mærke...

Anmeld

3. december 2014

Clisolka

Ved Nan 1 havde vi ingen problemer med min ældste. 

Da vi så fik nr. 2 startede vi på grøn allomin, fordi vi havde hørt det var sååååå godt. Men så startede problemerne for alvor. Han kunne ikke tåle allomin, så vi begyndte på Nan 1 i stedet, og siden havde han ikke problemer med maven 

Anmeld

13. december 2014

DC1

Nanny Care baseret på gedemælk er rigtigt godt. du kan læse forklaring i mit indlæg om modermælkserstatning baseret på gedemælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.