Skal, skal ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2014

got2b

Jeg sad her og tænkte da jeg kiggede op scannings billederne, hvilket jeg gør hver dag faktisk. Men nå, så tænker jeg " det er så meget røv ikke at skulle se overs datter igen " jeg savner hende faktisk på en måde, elsker at blive scannet, men så tænker jeg, skal jeg købe en? For det er noget jeg tænker meget på. Hvad synes i? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hun kommer jo ud så du skal nok få hende at se igen  

men altså, hvis i har økonomi til at købe en scanning - så gør da det. Det er der intet galt i  

Anmeld

2. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvis du synes at du har behov for det, så gør det  

Anmeld

2. december 2014

got2b

Mor11 skriver:

Hun kommer jo ud så du skal nok få hende at se igen  

men altså, hvis i har økonomi til at købe en scanning - så gør da det. Det er der intet galt i  

Det samme siger min mand ��. 

Men ja det gør hun jo forhåbenligt, tænker os mere jeg får ro i sindet af at se hende, da der har været så meget under graviditeten, plus jeg drømmer at jeg mister hende o: 

Jeg har 4000 til mig selv i måneden, så det tror jeg nok jeg har, må så Bsre vente til Januar måned (:

Anmeld

2. december 2014

got2b

AHM skriver:

Hvis du synes at du har behov for det, så gør det  

Det føler jeg at jeg har (:

Anmeld

2. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
got2b skriver:

Det samme siger min mand ��. 

Men ja det gør hun jo forhåbenligt, tænker os mere jeg får ro i sindet af at se hende, da der har været så meget under graviditeten, plus jeg drømmer at jeg mister hende o: 

Jeg har 4000 til mig selv i måneden, så det tror jeg nok jeg har, må så Bsre vente til Januar måned (:

Hvis du er urolig så synes jeg da du skal gøre det

jeg har hele vejen igennem haft en god fornemmelse af at baby har det godt, så jeg har bare ikke haft behovet (og ej heller økonomien)  

Anmeld

2. december 2014

got2b

Mor11 skriver:

Hvis du er urolig så synes jeg da du skal gøre det

jeg har hele vejen igennem haft en god fornemmelse af at baby har det godt, så jeg har bare ikke haft behovet (og ej heller økonomien)  

Ja, må se om jeg ikke kan lokke min mand med. Han ser helt jule stjerner når vi har været til scanning så er sikker på at han vil nyde det! 

Jeg ved jo godt et sted at hun har det godt, men puha de drømmer tager min fornuft fra mig. Jeg er os først begyndt at få penge igen, men alligevel har vi da en del ting til hende, da vi ik skal tænke på barnevogn (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.