Hvor meget tøj i slee-bee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2014

CamillaK1984

Hej. Hvor meget tøj putter i jeres gulpklump i når de skal ud og sove i barnevogn og slee-bee? I dag er der 3 grader??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
CamillaK1984 skriver:

Hej. Hvor meget tøj putter i jeres gulpklump i når de skal ud og sove i barnevogn og slee-bee? I dag er der 3 grader??

Min datter har alm tøj (En body og strømpebukser) + en uldtrøje og en hue på i sin voksi. - Hun er dejlig lun når hun kommer op

Anmeld

2. december 2014

LinLin

Adam brugte almindeligt tøj, fleecetrøje, vanter og hue på de koldeste dage, da han var lille og lå i sleebee 

Anmeld

2. december 2014

Stjerneskud84

CamillaK1984 skriver:

Min datter kommer i uld fra inderst til yderst og hun er dejlig varm når hun kommer op igen fra lur... 

Anmeld

2. december 2014

Nea85

Vi har indtil i dag kun haft den tynde dyne i SleeBee'n, og nu er det kun tykke der er i - næste skridt bliver begge dyner

Ida på 9 måneder har almindeligt tøj (som regel kortærmet uldbody, langærmet bluse og bukser med tyndt foer) under en vatteret dragt. Derudover fløjlsfutter, uldhue og vanter. Hun har en fin temperatur, når hun kommer op efter en lur.

Jeg skal måske lige nævne, at hun sover i barnevognen på en åben altan på 3. sal, hvor det godt kan blæse lidt. Hun er ikke et varmt barn..

Når det bliver endnu koldere kommer begge dyner i SleeBee'n, og så får hun evt. flyverdragten eller termotøj med uldsweater på. Men så skal det også være rigtig koldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.