13+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2009

siw84

her er så min mave 13+3.. + 0 kg synes aligevel det går hurtigt med at den vokser.. er heller ikke mange af mine bukser jeg kan holde ud at have på mere..  har fundet ud af hvor en genial opfindelse bukser med elastikkant er.. de er så behagelige at gå med..

knus en lykkelige kommende mor siw
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ja, der sker da lidt søde!
jeg forguder også joggingbukser for tiden - de er guld værd... og så kan man altid lige rykke dem ned under maven hvis de strammer lidt
men fiiiiin mavse!
knuser

Anmeld

25. august 2009

siw84

takker. har os lige set din... super fin.. dejligt som man kan se der sker forandringer.. ja.. og det er tit bukserne sidder og genere... så mine er os tit under maven..

fandt faktisk en løsning på ens alm bukser strammer da vi var til barnedåb i weekenden.. de var ikke lynet eller knappet men havde en bluse på som havde elastik i kanten og så ellers sad løst om maven.. og igen så noget.. så var pæn men havde det behageligt...

knusser

Anmeld

25. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

siw25 skriver:

her er så min mave 13+3.. + 0 kg synes aligevel det går hurtigt med at den vokser.. er heller ikke mange af mine bukser jeg kan holde ud at have på mere..  har fundet ud af hvor en genial opfindelse bukser med elastikkant er.. de er så behagelige at gå med..

knus en lykkelige kommende mor siw

søød mave

Anmeld

25. august 2009

CamillaKa

Rigtig sød lille mave du har der!

Anmeld

26. august 2009

Betina88

Nu ka' man  rigtig se at der sker noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.