dorthemus skriver:
Du må gerne spørge
Jeg ved ikke mere end øjenfarve, hårfarve, højde og blodtype men når mit barn bliver voksen får han/hun en ca. 30 siders rapport om sin biologiske far og donor har yderligere forpligtet sig til ét møde hvis mit barn ønsker det...tror det er vigtigt for alle at kende sine rødder, så det er for barnets skyld, ikke min...jeg er egentlig ligeglad, men sendte da ham en venlig tanke i onsdags 
Syntes jeg er en super god holdning at have.... For ja, et hvert menneske har ret til at kende sine rødder.....
Min søns biologiske far vil intet have med min søn at gøre og har ikke ville have det siden jeg blev gravid, og han bedte mig skrive faren som ukendt på faderskabs papirene, og forsøgte faktisk at true mig med min søns liv for at få mig til at gøre det. Men jeg gik så til politiet, og skrev alligevel ham som far på papirene. Ikke for min skyld, for havde det været for min skyld så sku han ik stå nogen steder, men jeg syntes min søn har ret til at have hans fars navn på papir hvis han måske en dag får lyst til at vide noget om ham.....
Jeg er så heldigvis så heldig at min kæreste har taget min søn fuldstændig til sig, og han kalder sig også far. Ligeså snart han kan adoptere ham, så gør han det.... Og måske du er lige så heldig at finde en sød mand der vil det samme....
Høre du meget for at du er egoistisk at du får et barn uden en far osv osv? Det gjorde jeg, rigtig meget....
Anmeld