Så blev det min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2009

SilleElisa

Uha, jeg har været utrolig bange for at sige noget til nogen, men nu skal det altså ud!

Jeg havde en SA i januar, og det tager jo lidt på psyken, men hvor der er vilje er der vej, og nu har jeg været til 1. lægebesæg i dag, og han sagde at alt var fint, og at jeg er 9 uger henne

Jeg er sat til at have termin 1 april -hehe aprilsnarbarn

Hilsen lykkelige Sille 8+5  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Slettet

Hvor er det dejligt! Kæmpe stort tillykke

Anmeld

2. september 2009

LouiseNielsen

Stort tillykke..... Må være fantastisk! Har ikke selv oplevet en SA, men er sikker på at det det så lykkedes igen derfter må glæden være ekstra stor, men også angsten for igen at miste må fylde meget....

Jeg er i dag 8+3 henne, og jeg er så inderligt bange for at miste min lille spunk i maven.... Har i forvejen en søn på 2 år, og da jeg ventede ham var jeg lige så bange, men han blev der, så jeg har ikke noget til grund for min angst! Men mon ik alle kommende mødre er bange for det....

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Stort tillykke..... Må være fantastisk! Har ikke selv oplevet en SA, men er sikker på at det det så lykkedes igen derfter må glæden være ekstra stor, men også angsten for igen at miste må fylde meget....

Jeg er i dag 8+3 henne, og jeg er så inderligt bange for at miste min lille spunk i maven.... Har i forvejen en søn på 2 år, og da jeg ventede ham var jeg lige så bange, men han blev der, så jeg har ikke noget til grund for min angst! Men mon ik alle kommende mødre er bange for det....

Sådan har jeg det også ..jeg har også en lille bekymringsstemme bagerst i hovedet som jeg af al magt prøver at undertrykke så det ikke overskygger den enorme glæde ved endelig at være gravid

Jeg er 38 år så jeg føler lidt, at det var på et hængende hår...

Knus Dorthe

Anmeld

20. september 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det også ..jeg har også en lille bekymringsstemme bagerst i hovedet som jeg af al magt prøver at undertrykke så det ikke overskygger den enorme glæde ved endelig at være gravid

Jeg er 38 år så jeg føler lidt, at det var på et hængende hår...

Knus Dorthe

Den skal nok blive derinde.....  Så nyd du bare den store glæde det er at være gravid... Hvor langt er du henne?
Jeg er jo i dag gået ind i uge 12....

Anmeld

20. september 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Den skal nok blive derinde.....  Så nyd du bare den store glæde det er at være gravid... Hvor langt er du henne?
Jeg er jo i dag gået ind i uge 12....

Tak, det håber jeg også  Jeg er kun 4 + 3 så der er lææænge til...gad  godt være nået til milepælen 12 uger som dig

Jeg er blevet insemineret med åben donorsæd og blev gravid første gang...helt ufatteligt og jeg er SÅ glad

Anmeld

20. september 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Tak, det håber jeg også  Jeg er kun 4 + 3 så der er lææænge til...gad  godt være nået til milepælen 12 uger som dig

Jeg er blevet insemineret med åben donorsæd og blev gravid første gang...helt ufatteligt og jeg er SÅ glad

Åben doner sæd, betyder det så at du ved noget om manden bag sæden?? Ja undskyld jeg spørger...

Forstår godt din frygt, men du skal bare nyde tiden....

Ønsker dig stort tillykke og held og lykke med det....

Anmeld

20. september 2009

dorthemus

LouiseLarsen skriver:

Åben doner sæd, betyder det så at du ved noget om manden bag sæden?? Ja undskyld jeg spørger...

Forstår godt din frygt, men du skal bare nyde tiden....

Ønsker dig stort tillykke og held og lykke med det....

Du må gerne spørge  Jeg ved ikke mere end øjenfarve, hårfarve, højde og blodtype men når mit barn bliver voksen får han/hun en ca. 30 siders rapport om sin biologiske far og donor har yderligere forpligtet sig til ét møde hvis mit barn ønsker det...tror det er vigtigt for alle at kende sine rødder, så det er for barnets skyld, ikke min...jeg er egentlig ligeglad, men sendte da ham en venlig tanke i onsdags 

Anmeld

21. september 2009

LouiseNielsen

dorthemus skriver:

Du må gerne spørge  Jeg ved ikke mere end øjenfarve, hårfarve, højde og blodtype men når mit barn bliver voksen får han/hun en ca. 30 siders rapport om sin biologiske far og donor har yderligere forpligtet sig til ét møde hvis mit barn ønsker det...tror det er vigtigt for alle at kende sine rødder, så det er for barnets skyld, ikke min...jeg er egentlig ligeglad, men sendte da ham en venlig tanke i onsdags 

Syntes jeg er en super god holdning at have.... For ja, et hvert menneske har ret til at kende sine rødder.....

Min søns biologiske far vil intet have med min søn at gøre og har ikke ville have det siden jeg blev gravid, og han bedte mig skrive faren som ukendt på faderskabs papirene, og forsøgte faktisk at true mig med min søns liv for at få mig til at gøre det. Men jeg gik så til politiet, og skrev alligevel ham som far på papirene. Ikke for min skyld, for havde det været for min skyld så sku han ik stå nogen steder, men jeg syntes min søn har ret til at have hans fars navn på papir hvis han måske en dag får lyst til at vide noget om ham.....

Jeg er så heldigvis så heldig at min kæreste har taget min søn fuldstændig til sig, og han kalder sig også far. Ligeså snart han kan adoptere ham, så gør han det.... Og måske du er lige så heldig at finde en sød mand der vil det samme....

Høre du meget for at du er egoistisk at du får et barn uden en far osv osv? Det gjorde jeg, rigtig meget....

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke   Hvor er det bare fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.