Til jer der har fået foretaget et keglesnit ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. december 2014

sne190810

Jeg ved godt det er rimelig individuelt mht smerter/ubehag og sådan, men prøver lige alligevel.

Jeg skal op og have lavet keglesnit nu her på onsdag, og det hele er sket ret hurtigt, da jeg fik tiden idag. 
Så jeg er lige igang med at planlægge lidt, da jeg er alene med min datter og hun er hos mig denne uge.

Mit spørgsmål er, hvad skal jeg regne med efter sådan et keglesnit? Er det noget man mærker noget til, eller kan man bare fortsætte sine alm. daglige gøremål som at lave aftensmad/putte osv?
I det brev jeg har fået, hvor der er vedlagt informationer om indgrebet står der at jeg skal forholde mig i ro dagene efter, samt jeg kan opleve lette smerter og undgå hårdt/fysisk arbejde.

Jeg har aftalt med min datters far at han henter hende i børnehaven, da mit lille indgreb ligger om eftermiddagen. Men er det mere passende at min datter bare bliver og sover hos sin far, til torsdag (evt fredag)?
Det er ikke noget problem for ham at have hende, men mit spørgsmål er mere om det er nødvendigt.

Jeg syntes det er lidt svært at regne ud, og jeg er egentlig også lidt rundt på gulvet over det hele fordi det er gået lidt stærkt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Bianka

Jeg fik et keglesnit for omkring 10 år siden. Jeg var sygemeldt to dage efter da min leder mente det var bedst. Havde alm. til kraftige mens. lignende smerter i dagene efter, men ikke noget ubehageligt og ikke noget alm. smertestillende ikke kunne tage. Jeg undlod tunge løft og voldsomme aktiviteter i 14 dage efter. 

Jeg tror det er meget individuelt hvordan man har det efterfølgende, men her var min oplevelse .

Held og lykke .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.