Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger,
Jeg er interesseret i, hvor mange af jeres børn fik feber efter 3-måneders vaccinen?
Det ville være interessant at se det procentmæssigt ift. amme- og flaskebørn, derfor denne afstemning
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivienne skriver: Hej piger, Jeg er interesseret i, hvor mange af jeres børn fik feber efter 3-måneders vaccinen? Det ville være interessant at se det procentmæssigt ift. amme- og flaskebørn, derfor denne afstemning Knus
Begge mine fik høj feber ved 3 måneders vaccinen - den ene var flaskebarn, den anden ammebarn
Alma er ammebarn og fik feber efter både 3 og 5 måneders vaccinationen
Min datter fik feber om aftenen på selve dagen, men det var væk næste morgen.
Hun er ammebarn.
Vivienne skriver: Hvor længe varede feberen og hvordan blev den behandlet? (spm. til alle)
Min datter fik tæt på 40 i feber ved både 3 og 5 måneders vaccinen, og hun var ammebarn ved første vaccine og flaskebarn ved anden vaccine. Begge gange havde hun feber i 24 timer.
Første barn fik feber - amme
andet barn fik ingen feber - flaske
Lukas var flaskebarn og fik feber... Han havde det i nogle dage og der blev bare holdt øje med det....
Puha, ser ikke ud til at ammebørn bliver skånet
Alle mine er ammebørn. Den ældste fik ingen feber, nr 2 fik høj feber om aftenen på vaccinationsdagen. Vi tog alt hans tøj af så han kunne komme af med noget varme da han var ved at koge over. Og han var helt rød af varme Det gik heldigvis hurtigt over igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128