Så kom december..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2014

grinny

Tusind tak allesammen 

Selvom i ingen ord kan finde, så er dem der kommer frem og de virtuelle kram betydningsfulde 

At i gider lytte og gider bruge tid på at svare betyder så meget for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Lisbeth1985

1. december 2014

Line&Mike

Ingen ord kan hele dine sår - mange tanker herfra 

Anmeld

1. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Stort kram!! Har fuldt med på sidelinjen og læst alle dine indlæg!! Det må være frygteligt hårdt!! 

Anmeld

1. december 2014

Krydserfingre

1. december 2014

M (:

grinny skriver:

Hvornår og hvordan er det blevet december? Hvornår blev bladene grønne igen? Hvornår har solen skinnet? Hvornår har de lyse nætter været lange? Hvornår faldt bladene igen af? Hvornår blev det frostvejr igen?

Mit livs længste år og samtidig mit livs hurtigste år! Tiden er fløjet. Mentalt har jeg ikke været med overhovedet, husker bare svagt nogle sommeraftener med grill, drinks, gode venner og varmt vejr - men hvornår og hvordan aner jeg ikke. Jeg ved det er sket, jeg ved at jeg har været det, men lige nu er jeg mentalt brudt ned og der er kun brudstykker tilbage. 

Min graviditet, fødslen, hans død og begravelsen er i mit hovedet alt sammen noget der er sket i år, jeg lever mentalt stadig i 2013, men om en måneden er det bare overhovedet ikke 2013 mere, endda ikke 2014 - vi skriver 2015, og jeg mistede min søn i 2013?! 

Hvornår har tallene skiftet så meget? 

Det er hårdt at gå ind i december, hårdt at se andres børn åbne deres kalendergaver og se deres smil og stolthed og deres skabning. 

Det er hårdt at jeg ikke har en lille dreng der nu skulle glædes med gaver, nisser og alt hvad der hører julen til 

Isaac jeg savner dig mere end nogensinde  

Har ingen ord, der kan gøre savnet mindre, men kan sende dig en masse positive tanker og et virtuelt kram. 

Jeg håber, at du trods den uretfærdige sitation formår at se bare enkelte lyspunkter i denne svære, mørke tid. 

Anmeld

1. december 2014

Dafnies

Tusind kram og tanker i din retning!

Anmeld

1. december 2014

MHB

Kæmpe krammer og et tankemylder herfra! Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan du må have det! Jeg sender dig en masse positiv energi, og håber og krydser alt hvad jeg kan for at i snart er heldige og kan gøre Isaac til storebror! 

Anmeld

1. december 2014

Kløver

grinny skriver:

Hvornår og hvordan er det blevet december? Hvornår blev bladene grønne igen? Hvornår har solen skinnet? Hvornår har de lyse nætter været lange? Hvornår faldt bladene igen af? Hvornår blev det frostvejr igen?

Mit livs længste år og samtidig mit livs hurtigste år! Tiden er fløjet. Mentalt har jeg ikke været med overhovedet, husker bare svagt nogle sommeraftener med grill, drinks, gode venner og varmt vejr - men hvornår og hvordan aner jeg ikke. Jeg ved det er sket, jeg ved at jeg har været det, men lige nu er jeg mentalt brudt ned og der er kun brudstykker tilbage. 

Min graviditet, fødslen, hans død og begravelsen er i mit hovedet alt sammen noget der er sket i år, jeg lever mentalt stadig i 2013, men om en måneden er det bare overhovedet ikke 2013 mere, endda ikke 2014 - vi skriver 2015, og jeg mistede min søn i 2013?! 

Hvornår har tallene skiftet så meget? 

Det er hårdt at gå ind i december, hårdt at se andres børn åbne deres kalendergaver og se deres smil og stolthed og deres skabning. 

Det er hårdt at jeg ikke har en lille dreng der nu skulle glædes med gaver, nisser og alt hvad der hører julen til 

Isaac jeg savner dig mere end nogensinde  

Kæmpe kæmpe kram 

du har måtte give det største offer man kan give, og har fulgt dig i din kamp. Du har været gennem helvede og kan kun prøve at forstå og forestille mig alt det du har været igennem. Men synes også du fortjener  et skulderklap, for du gør det så godtog hele din måde at bearbejde, være ærlig og dele. Du er sej og et stærkt menneske. 

Jeg håber meget at Isak snart bliver storebror og det er uretfærdigt at i ikke får liv at dele julen med ham. 

Mange varme kram 

Anmeld

1. december 2014

Chevro

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.