grinny skriver:
Hvornår og hvordan er det blevet december? Hvornår blev bladene grønne igen? Hvornår har solen skinnet? Hvornår har de lyse nætter været lange? Hvornår faldt bladene igen af? Hvornår blev det frostvejr igen?
Mit livs længste år og samtidig mit livs hurtigste år! Tiden er fløjet. Mentalt har jeg ikke været med overhovedet, husker bare svagt nogle sommeraftener med grill, drinks, gode venner og varmt vejr - men hvornår og hvordan aner jeg ikke. Jeg ved det er sket, jeg ved at jeg har været det, men lige nu er jeg mentalt brudt ned og der er kun brudstykker tilbage.
Min graviditet, fødslen, hans død og begravelsen er i mit hovedet alt sammen noget der er sket i år, jeg lever mentalt stadig i 2013, men om en måneden er det bare overhovedet ikke 2013 mere, endda ikke 2014 - vi skriver 2015, og jeg mistede min søn i 2013?!
Hvornår har tallene skiftet så meget?
Det er hårdt at gå ind i december, hårdt at se andres børn åbne deres kalendergaver og se deres smil og stolthed og deres skabning.
Det er hårdt at jeg ikke har en lille dreng der nu skulle glædes med gaver, nisser og alt hvad der hører julen til 
Isaac jeg savner dig mere end nogensinde

Har ingen ord, der kan gøre savnet mindre, men kan sende dig en masse positive tanker og et virtuelt kram.
Jeg håber, at du trods den uretfærdige sitation formår at se bare enkelte lyspunkter i denne svære, mørke tid.