Nisseløjer tråd:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
11 svar
11 synes godt om
30. november 2014

Valle81

Vi er sikkert rigtig mange, der har en lille drillenisse eller to boende, og dermed er der sikkert også mange ideer til drillerier i december måned:0)

Håber vi kan bruge denne tråd til at dele vores løjer herinde:0)

Jeg kan starte med hvad ungerne vågner op til i morgen.

Ungerne har lagt lidt juleslik til nissen foran hans dør. Dette har han forsøgt at save over med hans save, da stykkerne var for store - dette lykkedes ikke for ham, så derfor har han taget mit garn og viklet total rundt om tv'et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

Kay

Vores jule nisse har intet fået i dag...så han har efterladt en halvt spist pebernød foran sin dør

(Elna har de sidste dage fået et par pebernødder hver morgen hvis hun har været god til ikke at bruge sin sut når hun ikke skulle sove) 

Anmeld

1. december 2014

Morgensol

Vores nisse har været så traditionel at den har farvet mælken grøn!! 

Anmeld

1. december 2014

Ploffer

Her har Nissen farvet mælken blå og været så fræk at have skrevet glædelig jul på spejlet med mors røde læbestift 

Anmeld

1. december 2014

LykkeB

Her har Nissen, været så fræk at klippe børstehårene af tandbørsten! Heldigvis har han lagt en ny i en gave 

Anmeld

1. december 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Rigtig god tråd. Glæder mig til at vi en gang selv skal have drillenisser boende.  

God ide at give ideer til hinanden. 

Anmeld

1. december 2014

Olaf

I går da han flyttede ind havde han hoppet i melet og spredt mel over hele køkkenet , ud over det havde ham lavet mælken om til vand  

i dag har han flyttet rundt på mine nisser i køkkenet og tømt mælkesnit kassen og fyldt den med gulerødder i stedet

Anmeld

3. december 2014

Kay

ÅH nej nissen har været på spil igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2014

Ploffer

Vores unger havde glemt at sætte grød til Nissen igår så han havde drillet i nat 

Han havde bundet alt deres overtøj sammen og hængt det op som en guirlande og skoene var også bundet sammen 

Anmeld

3. december 2014

A. Nonymsen

Her er jeg virkeligt ikke kreativ, så dejligt med lidt inspiration  

men her har han igsp farvet mælken blå, samt get datterens støvler i køleskabet (hun snuppede nemlig hans igår og puttede i sin taske)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.