Babysafe sleeper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2014

Mother-love

hej piger.

søger nogle erfaringer med denne?

når jeg går ind og kigger hvordan den skal spændes fast er den vist at den sættes fast i selerne.

men jeg tænker at den jo nok ikke dur til min bil da midter selen i min bil er den der gamle slags hvor man kun spændes fast over benene. Og der dur den vel ikke? Da den skal bruge to seler som er 3 punkt seler.

eller er jeg helt forkert på den?

ellers søger jeg erfaringer med den. Hvad synes i om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Vil jeg godt tro du kan men ved ikke hvor sikkert det er.

Tag ud i ønskebørn og prøv den i bilen man kan leje den der ude☺

Anmeld

30. november 2014

Mother-love

anna111 skriver:

Vil jeg godt tro du kan men ved ikke hvor sikkert det er.

Tag ud i ønskebørn og prøv den i bilen man kan leje den der ude☺

tak for dit svar. Ja jeg må vidst lige ud og forhøre mig om hvordan og hvorledes

Anmeld

30. november 2014

GUSO

Hej.. Du kan sagtens bruge den selvom du kun har hoftesele i midten, man skal nemlig montere nogle spænder på selve selen som skal klikkes på sleeperen.. Du kan Evt søge på baby safe sleeper montering så kommer en youtube film frem du skal være opmærksom på at den optager 2 pladser på bagsædet fylder rigtig meget  

Anmeld

30. november 2014

Kay

Vi fik den fra rådet da vi ikke har 3 punkts sele i midten 

Anmeld

30. november 2014

GUSO

Kay skriver:

Vi fik den fra rådet da vi ikke har 3 punkts sele i midten 

Ved du hvorfor?? Hoftesele siddet da samme sted og i videoen siger de at den kan monteres med 3 eller 2 punkt sele.. Vi havde selv en til vores mindste da han er for tidlig født men vi har godt nok 3 punktseler, kan bare ikke se det skulle være et problem  

Anmeld

30. november 2014

Kay

GUSO skriver:

Ved du hvorfor?? Hoftesele siddet da samme sted og i videoen siger de at den kan monteres med 3 eller 2 punkt sele.. Vi havde selv en til vores mindste da han er for tidlig født men vi har godt nok 3 punktseler, kan bare ikke se det skulle være et problem  

Vi fik det fortalt af sælgeren i ønskebørn, at den i følge brugsanvisning skal monteres med 2 3 punkts seler for at være sikker, alle test er lavet ud fra dette  osv

Desuden var der kommet nye anbefalinger om hvor lang tid af gangen babyer må sidde i autostol sagde han

Så vi valgte bare at bruge vores "gamle" autostol fra Elna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.