Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
..........down there.........det klør så meget at jeg er blevet helt hævet, rød og min hud er begyndt at flække og det bløder derfor lidt!
Kan ikke sove om natten, fordi det klør!
Har haft det i 3 dage....
hvad kan det være??!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder som en ubehagelig svampeinfektion som ikke er blevet behandlet i optakten. Kør på apoteket efter canesten creme. Og få fat i lægen i morgen. God bedring!
Lyder som skedesvamp og det er møg ubehageligt... du kan købe canesten i håndkøb på apoteket og dit lyder meget slemt, så ville også lige få det tjekket ved lægen...
Svamp!
canesten er meget effektivt! Og kan købes i håndkøb, så vil få det hentet med det samme på nærmeste døgnapotek!!
Hvis det er skedesvamp er du også rød "dernede omkring skeden" og du ville også kunne se Hvidt rigtig tykt udflåd.
Kitty-Katten skriver: Lyder som en ubehagelig svampeinfektion som ikke er blevet behandlet i optakten. Kør på apoteket efter canesten creme. Og få fat i lægen i morgen. God bedring!
Pigeeeeen skriver: Hvis det er skedesvamp er du også rød "dernede omkring skeden" og du ville også kunne se Hvidt rigtig tykt udflåd.
Nemlig! Det har du nemlig helt ret i ...
puha har aldrig oplevet nogen lignende!
Anonym skriver: Nemlig! Det har du nemlig helt ret i ... puha har aldrig oplevet nogen lignende!
Det er virkelig også ubehageligt! Plus det også er lidt ulækkert i det, forstå mig ret Men som de andre siger så kan man få canesten på apoteket som hurtigt hjælper.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128