Kan nogen se kønnet? Jeg er så spændt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
7 svar
7 synes godt om
30. november 2014

Signe-bine

Iiiiih jeg er SÅ spændt på at få at vide hvad der gemmer sig i min mave. Scanningsbillederne er fra NF da jeg var 12+3... Er der nogle herinde der har det der skarpe blik og kan se hvad kønnet er? På det ene billede har jeg zoomet ind på området :-) 

Helt ærligt, så synes jeg det ligner en pige med 2 hvide streger, men jeg er så spændt på at få at vide hvad der gemmer sig derinde... Er der ikke nogen herinde der vil være skide søde at komme med et godt bud?

:-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Ligner en dreng!

Anmeld

30. november 2014

Soffy27

Umiddelbart ligner det en lille tap.. Ved ikke om man kan se det så tidligt, men ligner mine knægtes billeder fra ca 14+..

Anmeld

30. november 2014

Signe-bine

Soffy27 skriver:

Umiddelbart ligner det en lille tap.. Ved ikke om man kan se det så tidligt, men ligner mine knægtes billeder fra ca 14+..

Jeg synes ellers de to hvide streger ligner min datters kønsscannings billeder fra uge 14 Måske kigger jeg ikke efter det helt rigtige men tak for svar :-D

Anmeld

30. november 2014

Rockertand

Signe-bine skriver:

Iiiiih jeg er SÅ spændt på at få at vide hvad der gemmer sig i min mave. Scanningsbillederne er fra NF da jeg var 12+3... Er der nogle herinde der har det der skarpe blik og kan se hvad kønnet er? På det ene billede har jeg zoomet ind på området :-) 

Helt ærligt, så synes jeg det ligner en pige med 2 hvide streger, men jeg er så spændt på at få at vide hvad der gemmer sig derinde... Er der ikke nogen herinde der vil være skide søde at komme med et godt bud?

Man kan ikke afgøre kønnet fra den vinkel.

Derudover har begge køn en tap på det tidlige tidspunkt, så vent et par uger mere og betal for en decideret kønsskanning, så har du et kvalificeret bud.

Anmeld

30. november 2014

VNB

Signe-bine skriver:

Altså den "tap" der peger op ad, er jo barnets ben 

Synes det er umuligt, ud fra dette billede, at sige hvilket køn det er...  

Men sød er den lille bebs  Og tillykke med en veloverstået nf 

Anmeld

30. november 2014

lillespir26

Signe-bine skriver:

Hvis hvad i tror på billede ligner en tap har han da verdens største 

Anmeld

30. november 2014

Signe-bine

lillespir24 skriver:

Hvis hvad i tror på billede ligner en tap har han da verdens største 

Ja det er et lår der stikker opad :-P Det var heller ikke det jeg selv kiggede på, jeg kiggede på to parallelle hvide streger, som ligner kønslæber, som de ser ud på et kønsscannings billede fra jeg ventede min datter :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.