Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu begynder maven for alvor at bule frem
Det er en livlig bette pige der ligger inde i maven, og Jeg er endnu engang velsignet med en super nem og dejlig graviditet! Så klager ikke - føler mig som jordens heldigste moar!
Her er et mavebillede fra idag:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Flot mave
Emisoph skriver: Tillykke Flot mave
Mange tak!
Nu begynder maven for alvor at bule frem Det er en livlig bette pige der ligger inde i maven, og Jeg er endnu engang velsignet med en super nem og dejlig graviditet! Så klager ikke - føler mig som jordens heldigste moar! Her er et mavebillede fra idag:
Sikke en fin babybule
M (: skriver: Sikke en fin babybule
1000 tak søde
Er din mave begyndt at bule lidt??
VNB skriver: 1000 tak søde Er din mave begyndt at bule lidt??
Det er vist meget lidt. Tror primært det er de ekstra par kilo kvalmen har medført (det eneste der hjalp mod kvalmen var mad ).. Men ellers er der vist ikke det store at se..
VNB skriver: Nu begynder maven for alvor at bule frem Det er en livlig bette pige der ligger inde i maven, og Jeg er endnu engang velsignet med en super nem og dejlig graviditet! Så klager ikke - føler mig som jordens heldigste moar! Her er et mavebillede fra idag:
Hvor er den bare fin!
Synes nu jeg pludselig føler mig lidt tyk hehe..
M (: skriver: Det er vist meget lidt. Tror primært det er de ekstra par kilo kvalmen har medført (det eneste der hjalp mod kvalmen var mad ).. Men ellers er der vist ikke det store at se..
Hehe
Du bliver helt sikkert lige så fin som sidste gang
Chevro skriver: Hvor er den bare fin! Synes nu jeg pludselig føler mig lidt tyk hehe..
Tak
Og hold da op - du er da selv lige så fin!!
Når man tænker på at du nærmest ikke må bevæge dig ud af sengen, så synes jeg da at du klarer det så flot. Jeg var blevet både sindsyg og meget meget tyk
VNB skriver: Tak Og hold da op - du er da selv lige så fin!! Når man tænker på at du nærmest ikke må bevæge dig ud af sengen, så synes jeg da at du klarer det så flot. Jeg var blevet både sindsyg og meget meget tyk
Er nok blevet en lille smule sindssyg men shh!
Jeg lader op til de dage hvor der skal købes det sidste gaver osv, så man ikke gør tingene over evne Så bliver man ikke så tosset
Har taget 1/3 på indtil nu af sidste graviditetsvægt, så indtil nu er det OK - men når man ikke rør sig udover venstre arm der kører i hovedet (haha) så er det svært at undgå i længden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128