Et stykke moderkage?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
11 svar
9 synes godt om
29. november 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har lige været på toilet og inden mærkede jeg noget der kom ud af mig. Da jeg kommer ud på Toilettet og tjekker mit bind, så ligger der en underlig meget mørkerød, næsten sort klump i mit bind. Jeg tager et stykke toiletpapir og rører ved klumpen. Den føles som et stykke kød af en art (lidt svært at beskrive).

Kan det være noget af moderkagen?? Og kan den godt først komme ud 3 uger efter fødslen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

modesty

*MorTilAlbert* skriver:

Jeg har lige været på toilet og inden mærkede jeg noget der kom ud af mig. Da jeg kommer ud på Toilettet og tjekker mit bind, så ligger der en underlig meget mørkerød, næsten sort klump i mit bind. Jeg tager et stykke toiletpapir og rører ved klumpen. Den føles som et stykke kød af en art (lidt svært at beskrive).

Kan det være noget af moderkagen?? Og kan den godt først komme ud 3 uger efter fødslen???

Det er stivnet/koaguleret blod og det er helt normalt. 

Anmeld

29. november 2014

*Mor Til Albert*

modesty skriver:

Jeg blev godt nok bange! Jeg har nemlig også mens. smerter i lænden, så troede at noget var gået i stykker oppe i mig. 

Anmeld

29. november 2014

*Agnete*

Det oplever jeg ved almindelig menstruation . Det er som overnævnte , koaguleret blod :-)

Anmeld

29. november 2014

*Mor Til Albert*

*Agnete* skriver:

Det oplever jeg ved almindelig menstruation . Det er som overnævnte , koaguleret blod :-)

Pyha! Troede sgu lige at der var noget galt. Men er det normalt, at jeg bløder rødt blod i stedet for brunt? 

Anmeld

29. november 2014

*Agnete*

*MorTilAlbert* skriver:

Pyha! Troede sgu lige at der var noget galt. Men er det normalt, at jeg bløder rødt blod i stedet for brunt? 

Ja hvorfor skulle du bløde brunt ?

Anmeld

30. november 2014

Isabella_mor

modesty skriver:

ja jeg skulle lige til at skrive det samme. og det er helt normalt. især hvis du f.eks. har ligget ned inden du gik på toilettet

Anmeld

30. november 2014

*Mor Til Albert*

*Agnete* skriver:

Ja hvorfor skulle du bløde brunt ?

Ja, det ved jeg heller ikke? - Troede bare ikke at man blødte så længe. 

Anmeld

30. november 2014

modesty

*MorTilAlbert* skriver:

Ja, det ved jeg heller ikke? - Troede bare ikke at man blødte så længe. 

Det er indenfor normalen at bløde i op til 2 måneder.

Anmeld

30. november 2014

*Mor Til Albert*

modesty skriver:

Det er indenfor normalen at bløde i op til 2 måneder.

Okay. - Men efter at den klump-ting kom ud i går, så har jeg faktisk ikke rigtig blødt?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.