Hej piger. Har brug for gode råd og lidt støtte. For at gøre en (meget!) lang historie kort.
'min søn er næsten 7 mdr. Han har altid haft problemer med at spise, lige siden han blev født, det har altid været en kamp at få nok i ham. Oveni det var han meget meget sløv de første par måneder. Havde også gulsot. Udover det har. Han siden han var 3 dage haft problemer med forstoppelse og får nu movicol. Han var i starten lidt bagud. Længe om at få øjenkontakt, Smile pludre osv. Han er dog helt alderssvarende nu. Grundet alt dette har vi været indlagt en del med ham, men har ikke været indlagt siden han var cirka 3 mdr.
Nu har lægen dog igen lavet en haste henvisning til børneafdelingen fordi min søn ikke spiser rigtigt fast føde endnu. Derudover sover han meget dårligt, vågner mindst hver halve time, og er meget irritabel og pjevset i løbet af dagen. Dette har stået på i halvanden måned nu. Jeg er SÅ udkørt og bekymret for min søn, som tydeligt er meget meget sulten, men ikke formår at spise sig mæt.
Jeg tæbker meget på hvorfor dette sker? Er der noget fysisk der generer ham? Eller er der mon mere psykologisk? Har fået af vide at små børn også kan have spiseforstyrrelser. det skal siges at vi ALDRIG presser han til at spise mere end han vil, men det gjorde de på sygehuset de første par uger af hans liv, når han ikke havde sonden i.
Hvis det er til nogen hjælp er han født i uge 38, men både læger og sygeplejersker spurgte om han kunne være yngre end antaget da han lignede og opførte sig som en præmatur.
Hvad tænker i? Nogen der har stået i noget af det samme? Har virkelig snart brug for at få lidt ro på, og at tingene bare kører...
Anmeld